Ga naar inhoud
  • 0

Handrem knop 3c


martynv

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Uitbouwen:

– Contact en alle elektrische verbruikers uitschakelen en startknop in stand 0 (aanslag) losklikken.

– Afdekking aan zijkant -1- van het dashboard uitbouwen door kunststof keg -3409- of een schroevendraaier in uitsparing -2- te steken en afdekking -1- in -pijlrichting- eraf wippen.

post-5260-1423824119,7644_thumb.png

– Knop voor elektromechanische parkeerrem -E538--1- van achteren uit het dashboard drukken.

post-5260-1423824119,8738_thumb.png

– Steker -pijl- ontgrendelen en steker lostrekken.

post-5260-1423824119,9207_thumb.png

Inbouwen:

Het inbouwen gebeurt in omgekeerde volgorde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo,

 

Wou ook de schakelaar vervangen heb hem al.

Werkt prima maar is zwaar beschadigd (zou niet mogen maar ja)

Waarom moet je naar de dealer voor een update?

is de beschrijving van Robertje niet voldoende?

Ander wacht ik tot ie een beurt nodig heeft en dan vervangen?

Wat is wijsheid in deze?

 

gr Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo,,

Schakelaar inmiddels vervangen .

Werkt prima wel ff geawacht dat alles uit is (stroom verbruikers en toen omgewisseld .

Volgens mij goed.

Zoals robert beschreef in zijn tekening waarvoor dank!

 

Stekker zit wel ontzettend strak .ondangs indrukken beveiliging...

 

gr hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nu heb ik hem al een paar dagen kunnen gebruiken zonder storing. Heb de knop licht geschuurd om de zwarte lak te verwijderen en met 3D-carbonfolie beplakt met een rechthoek uitgesneden voor het lampje. Beetje hobbybobachtig maar het werkt iig :P Op mijn schakelaar (A-versie) zaten 10 pinnen. Heb ze aan beide kanten van beetje soldeer voorzien voor de zekerheid. Ging erg snel.

 

Mocht ik later ook problemen krijgen met de stuurkolom dan ga ik dit ook proberen te solderen. Had gelezen dat dit ook slecht soldeerwerk als oorzaak zou hebben. Daar zal uit/inbouwen wel veel meer werk zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hee hallo allemaal,

 

heb net een paar weken mijn passat 3C 2.0 FSI sedan, met je raad het al...na een paar dag steeds het euvel dat hij niet van de handrem af wil met de bijbehorende melding in het dash.

Bedankt voor de vele tips die ik las en ben toch maar naar de dealer hier gereden en idd voor €31,- incl. heb ik een nieuwe goed werkende knop...

Solderen kan ik wel, maar de tijd om het te doen dat is wat anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden