Ga naar inhoud
  • 0

1.8Turbo op LPG?


Airspeed

Vraag

Vroeg ik me zo af; heeft er wel eens iemand een 1,8ltr turbo op LPG gezien?

 

Zo ja, graag info welke lpg-leverancier ed :wink:

Lijkt me een briljante combinatie, vandaar mijn interesse.

 

Aub geen opmerkingen als: gas is om op te koken, want dan weet ik er nog wel een paar...

 

Tnx,

Walter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

even reageren sorry voor late reactie

 

Heb een 1.8 t van 2003 op lpg en rij er naar alle tevredenheid al meer dan 2 jaar mee rond

het is een lpi (dus een verdamper heb je niet meer) installtatie van vialle en is ingebouwt bij dmi in groningen

de installatie koste mij 2 jaar geleden 1995 euro ingebouwt en gekeurt helemaal kompleet dus

Ben nu 2 jaar en 50000 km verder en heb tot dusver nog nooit 1 probleem of misslag gehad start en loopt altijd.

de tank zit netjes ingebouwt op de plek van het resevewiel dus je hebt je kofferbak nog helemaal tot je beschikking

want voor het reservewiel heb ik een flesje gekocht voor het geval dat ik een lekke band krijg.

gemiddeld verbruik is nog steeds ongeveer 1 op 9 wegen belasting g3 installatie nu 74 euro per maand

nog even iets flauws dan als gas is om op te koken waarom stapt iedereen dan over op elektrisch koken?

juist omdat je op gas lekker goedkoop kunt rijden :D:D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hallo walter

 

als je er eentje op het oog hebt rij als je er een proefrit mee maakt gelijk even bij een inbouwstattion,

langs en vraag eerst of er lpg op kan ligt aan de motorcode die van mij heeft motorcode awt.

heb ik toen met de proefrit ook gedaan gelijk bij een inbouwstattion langs voor de zekerheid.

ze hadden aan de motorcode meteen genoeg om te zien of er een installatie voor was.

en heb er zeker geen spijt van gehad

 

groet hemmo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dit is geen probleem, ik rij al 3 jaar probleemloos op gas(LPI) van Vialle, inmiddels 75000km verder.

Laten inbouwen bij Boertien in Emmen, destijds kostte dat rond de 2000 euro.

 

Mijn auto is ook nog getuned!! Op gas trekt ie nog harder op dan op benzine!!

 

Gezien de benzineprijzen kan het echt wel uit!!

 

 

Gewoon doen!!

 

Groet Mark :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Dit is geen probleem, ik rij al 3 jaar probleemloos op gas(LPI) van Vialle, inmiddels 75000km verder.

Laten inbouwen bij Boertien in Emmen, destijds kostte dat rond de 2000 euro.

 

Mijn auto is ook nog getuned!! Op gas trekt ie nog harder op dan op benzine!!

 

Gezien de benzineprijzen kan het echt wel uit!!

 

 

Gewoon doen!!

 

Groet Mark :D

 

@Eagle382

Bekijk het onderstreepte hierboven even

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden