Ga naar inhoud
  • 0

Twijfel: Behouden MFD of nieuwe Pioneer AVIC-F910BT


Thomas

Vraag

Beste mensen,

 

Ik twijfel al een tijdje tussen behouden originele MFD of nieuwe zoals de Pioneer AVIC-F910BT (zou graag nog een carkit en dvd-speler willen aansluiten)

 

Nadeel vind ik bij aanschaf nieuwe navi dat ik mijn Pijl kwijt ben op mijn display tussen de klokken en de radio station aanduiding.

 

Voordeel, geen extra carkit nodig, dvd-kunnen afspelen, ipod kunnen aansluiten.

 

Wat zouden jullie in dat geval doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Hoe vaak gebruik je de navi?

Heeft de Pioneer een directe Ipod toegang?

 

De navigebruik ik idd niet vaak, maar vond het wel handig dat pijltje.

De Pioneer heeft een directe aansluiting d.m.v. optionele Ipod kabel voor volledige bediening door de radio.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De Pioneer F910BT is hardwarematig vrijwel identiek aan de F900BT en ik heb nu al een ruime jaar de F900BT Heb middels een Upgrade nu de identieke software draaien als de F910BT. Hij is in 1 woord geweldig maar heeft een paar nare eigenschappen:

 

1) In een jaar tijd heb ik deze radio 5x teruggestuurd naar Pioneer. 2x een nieuwe gehad en 3x "gerepareerd" terug gehad. Nu heb ik geen garantie meer en het is maar afwachten wanneer hij het weer zal begeven.. (Hij is professioneel ingebouwd door een inbouwstation)

2) Dit systeem werkt met Windows. Moet ik nog iets toevoegen.. De trage windows start eerst op op de achtergrond, waarna de simulatie van de pioneer scherm te gebruiken is. Zeer handig i.c.m. een achteruitrijcamera, mag je eerst minimaal 40 seconde wachten, voordat je zicht hebt op je scherm..

3) Op menig forum kan je teruglezen hoeveel ergernis mensen hebben met het aan de praat krijgen van hun I-pod.

4) Iedere keer dat je je auto start, valt hij uit en gaat hij weer opnieuw (traag) starten..

5) Nog vele allerlei kleine kwaaltjes.

 

Al met al ben ik er zeer tevreden mee, zolang hij het doet en zolang hij niet gestolen wordt, maar echt aanbevelen zou ik ook niet doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden