Ga naar inhoud
  • 0

Klapperend geluid bij rechter voorwiel


moud

Vraag

Hoi,

 

Ik heb last van een klapperend geluid bij het rechter voorwiel. Dit geluid hoor ik als ik met mijn rechter voorwiel over een oneffenheid heen rij. De stabilsatorstangen hebben we al gecontroleerd of ze ruim waren en dat was het niet. Het lijkt wel of het geluid van de bovenkant van de veerpoot komt.

 

Heeft iemand hier ook wel eens last van gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Hoi,

 

Ik heb last van een klapperend geluid bij het rechter voorwiel. Dit geluid hoor ik als ik met mijn rechter voorwiel over een oneffenheid heen rij. Het lijkt wel of het geluid van de bovenkant van de veerpoot komt.

 

Heb hier ook last van, ben wel benieuwd wat de uitkomst is bij je garage.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb voor aanstaande dinsdag een afspraak staan, veerpootlager lijkt mij sterk want die zit er net 20.000 km onder maar ja je weet het nooit. Ik ben zelf ook wel benieuwd wat het is. Als ie gemaakt is laat ik het even weten. Ik kwam wel dit nog tegen op het forum het lijkt het zelfde.

 

 

viewtopic.php?f=130&t=24384&p=188634&hilit=motorsteun#p188634

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dinsdag is de auto bij de garage geweest zonder resultaat. De monteur kon niks vinden en hoorde het geluid ook niet, jammer genoeg. Ik ga binnen kort even naar een kennis en dan samen met hem kijken of we het kunnen vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden