Ga naar inhoud

Iets kraakt aan bijrijderzijde


Arnout Mobiel

Aanbevolen berichten

Bij mijn 3C kraakt er iets aan de bijrijderszijde. Ik hoor het alleen als ik langzaam door de wijk rij. Ik kan niet goed thuisbrengen waar het exact zit, omdat ik vrijwel altijd zelf rij :lol:

Het kan de B-stijl zijn, maar soms lijkt het ook wel eens of het het raam aan de bijrijderskant is.

Komt dit een 3C genoot bekend voor of heeft iemand een tip?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zijn het dus de deurrubbers die soms gekraak veroorzaken. Goed schoonmaken met alcohol is de (tijdelijke) oplossing. Het is bij mij gerelateerd aan de luchtvochtigheid en temperatuursschommelingen.

 

Dus wat is het nu bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even over dat ophangingprobleem van een 3C. Ik heb mijn 3C nu 4 maand en sinds het begin heb ik dat gekraak ook bij elke verkeersdrempel aan de voorzijde.... Net of de dempers en rubbers erg droog zijn.... Is dit dat 'bekende' probleem... en het belangrijkste: wat is de oplossing hiervoor???

 

P.S. Mijn 3C Variant is van juli 2006...dus een tweedehandsje zonder specifieke garantie op ziets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt op een probleem waar ik ook last van heb. Ook bij mijn auto(bg) is het zo dat ik bij lage snelheden(1ste en 2de versnelling) gekraak hoor. Wanneer ik dan tegen de hemel, handgreep passagier druk dan is het voor heel even over. ik kan het gekraak ook niet thuis brengen. Ik ben ook benieuwd of iemand hier een oplossing voor heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden