Ga naar inhoud

In verleiding


Silkwood71

Aanbevolen berichten

MMtja,

 

zoals het onderwerp al zegt, ik kwam in verleiding afgelopen weekend. We zijn afgelopen weekend naar PINKPOP geweest, (was trouwens weer lekker ouderwets rocken en genieten van de muziek), en toen kwam ik toch in de verleiding...... er was daar een demonstratie team, en die hadden een parkour afgezet, waar ze overheen reden met de allernieuwste Landrover Discovery.......voor 1 euro kon je meerijden ( helaas niet zelf) en dat was toch wel een ervaring.... phoe..... wat een grip en techniek zit in dat ding zeg.... boh.... dat was een hele ervaring. Echter was de verleiding snel afgelopen toen ik op het net de tweedehands prijzen zag van die dingen.... brr. koude douche... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat dacht je van de onderhoud van die krengen, die liegen er ook niet om.

Maar je bent weer een ervaring rijker. (en een illusie armer of zeg ik dat weer verkeerd?)

Zijn wel mooie bakken, maar ik hou het nog bij mijn passaatje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn buurman sleuteld vaker aan oude landrovers.

 

En soms doe ik wel mee...

Die oude bakken zijn leuk (109 enzo) en geen schroef het zelfde :)

mooie van die wagens is dat ze waanzinnig sterk zijn en toch vrij simpel te onderhouden.

 

Buurman heeft een kleine boerderij en we hebben laatst nog ff een boom uit de grond getrokken omdat die om moest...

(eerst met de voorkant omdrukken en daarna met een sleep ketting het ding uit de grond trekken)

Ik sta er iedere keer weer versteld van wat die krengen voor een kracht hebben.

 

Hier nog ff een foto van hun laatste Landrover.... een defender mooi naast mij heilige koe :)

 

120h11i.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden