Ga naar inhoud
  • 0

Spuiterij


jeroen

Vraag

Weet iemand hier een goede spuiterij die voor een redelijke prijs goed werk aflevert?

IK ben nl al langs care autoschade's gereden en die rekenen voor 6 delen ongv 1800.

IK weet dat het goed koper kan, het nl in dld een adres in Emden die voor 6delen 800 euro vraagt.

Nou is mijn vraag is er een adres in het noorden van het land die ook een goede prijs en uiteraard goed werk levert?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

idd en et is nog een goed bedrijf ook nog,alleen via mail zijn ze soms niet zo vlot dus bellen is et devies.

 

ps. heb een tijd terug es gevraagt voor compleet over spuiten van me golf 3 vr6 en toen zijden ze als er niet al te veel werk aan zit rond de 1000 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hmm, Groningen.. Ik zou per definitie niet naar Care gaan, want die rekenen echt woekerprijzen!!!

De einig die ik verder ken qua werk is Louwman (Toyota) die hebben ook een schade afdeling en het spuitwerk wat ik daar gezien heb, is gewoon goed. Ook qua prijsniveau zitten ze gunstig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

daar kan ik morgen ook wel even langs rijden johan, bedankt.

@DM die spuiter waar jij mee kwam rekent 600 euro voor 6 delen is denk ik niet duur en het werk wat ik daar zag staan zag er ook niet slecht uit.. bedankt jongens

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden