Ga naar inhoud
  • 0

Instapverlichting 3C ???


Mocca CB

Vraag

Hoi iedereen,

 

Ik heb even een 'luie' vraag..... omdat ik mijn deurpanelen nog niet wil uitbouwen.

In mijn 3C deurpanelen zitten onderin reflectoren, alias instapverlichting. Echter ze branden niet.... :(

Dus zijn dit gewoon reflectoren, heb ik een uitvoering waarin origineel geen lampjes zitten (Comfortline Business), of moet ik dit gewoon ff instellen via de instellingmogelijkheden in mijn MFD?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Ik heb even een 'luie' vraag..... omdat ik mijn deurpanelen nog niet wil uitbouwen.

Je zal die sowieso moeten uitbouwen om je instapverlichting aan te sluiten... dat zit namelijk op de ruitmotor (vooraan altijd), achteraan vanaf My2007. Voor MY2006 wordt deze aangesloten in de stekker op de B-stijl.

In mijn 3C deurpanelen zitten onderin reflectoren, alias instapverlichting. Echter ze branden niet.... :(

Dus zijn dit gewoon reflectoren, heb ik een uitvoering waarin origineel geen lampjes zitten (Comfortline Business), of moet ik dit gewoon ff instellen via de instellingmogelijkheden in mijn MFD?

Met Vag-Com aan te zetten : vooraan programmeren van de deurelectronica (bestaande code + 64)

achteraan : MY 2007 zelfde als vooraan, MY2006 : Confortelectronica Byte 17 Bit 0 op 1 zetten.

 

Grtz,

 

Dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Voor de instapverlichting (armatuurtje + kabeltjes + stekkertjes ed.) in de voorportieren was ik ca. 35 euro kwijt.

Voor de achterportieren ca. 30 euro.

Dus totaal ca. 65 euro en een aantal uren knutselen.

 

Koop dan ook een paar bekledings clips voor de zekerheid. Die willen soms wel eens breken.

Kost bijna niks, maar je baalt als je ze niet hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden