Ga naar inhoud

bumperstrips


passat-love

Aanbevolen berichten

En weer eens een vraagje haha :D

 

Ben met spuiter in overleg om de deurstips te laten spuiten maar wil graag van de bumperstrips af, ipv deze te laten spuiten.

 

Als ik de bumperstrips van de originele bumpers aftrek(3B sedan) wat kan ik hierachter aantreffen? gatenkaas of valt t mee dat jullie weten?

 

En direct nog een vraag over spiegels: vind de kleine en grote spiegel wel zo`n stom gezicht, weten jullie of er een grotere bijrijdersspiegel verkrijgbaar is? heb er ooit eens 1 gezien op een golf 4 in japan maar hier in europa niet kunnen vinden nog...

 

Of er moet een spiegel van bv 3bg, skoda octavia of iets dergelijks moeten passen?? :embarassed:

 

Bedankt voor jullie meningen alvast.

 

Groetjes Jack

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm is dus een gatenkaas achter die bumperstrips.. leek me wel mooi om de bumpers gelijk glad te maken maar das geen doen. ga toch maar met die china strips werken op de bumpers en dan idd nieuwe deurstrips met chrome strips erin.

 

Dat zijn toch die golf 5 spiegels? waar heb je die vandaan? en de verlichting gewoon op knipperlichten aangesloten ook? is dat geen raar gezicht knippers in je schermen en spiegels?

 

bedankt voor alle hulp!! helemaal toppie

Link naar reactie
Delen op andere sites

En direct nog een vraag over spiegels: vind de kleine en grote spiegel wel zo`n stom gezicht, weten jullie of er een grotere bijrijdersspiegel verkrijgbaar is? heb er ooit eens 1 gezien op een golf 4 in japan maar hier in europa niet kunnen vinden nog...

 

Zoek eens op een taxispiegel...

Taxi's rijden vaak met rechts ook een grotere spiegel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden