Ga naar inhoud
  • 0

koplamp hoogte verstelling


tailman

Vraag

Dear Members,

 

helaas is mijn auto vandaag afgekeurd :( omdat de hoogte verstelling van mijn koplampen niet werkt.. heb van middag alles los gehad en kon niks vinden. ik vrees nu dat er een nieuw motortje op moet. kan iemand mij vertellen wat dat ongeveer gaat kosten.

 

b.v.d. Eric

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Zet er voor de keuring gewoon een schakelaar op met alleen dimfunctie voor binnenverlichting en geen wieltje voor de hoogteverstelling. ik geloof 12,50 voor dat schakelaartje en wat klein stekker materiaal ( 6 polig -> 3 polig) even zoeken hier op het forum ( dieseltje heeft dat laatst nog gedaan geloof ik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij mij vandaag het zelfde verhaal , er is tegen mij gezegt gewoon schakelaar verwijderen

wat er niet is hoeft niet gekeurt te worden ;)

 

Maar ben ook even bij de zekeringen langs geweest maar welke zekering is van het verstellen ??

Zoals eerder vermeld is ergens op het forum zou het 8 moeten zijn maar bij mij zit daar geen aansluit punten voor een zekering

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Tja, dat is jammer. Het kwam vandaag ook eigenlijk pas boven, hij moest vandaag voor de APK! R.spiegel led knipperlicht en L.koplamp verstelling werkt niet was de uitslag! Knipperlichtunit heb ik al vervangen en was al een eind met het motortje, maar zoals gezegd durfde niet te hard te trekken aan het spul

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hallo Matthijs,

 

Is er ook een plaatje van het demonten van de koplamp zelf waarbij je dus kunt zien hoe het motortje in de koplampunit zit gemonteerd?

 

Gr: Michel

 

 

Ik heet dan wel geen Matthijs, maar misschien heb je hier iets aan ;)

 

http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php?f=140&t=26911

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Thanx Thomas,

 

Dit is wat ik zocht! :thanks:

 

Gr: Michel

 

Hallo Matthijs,

 

Is er ook een plaatje van het demonten van de koplamp zelf waarbij je dus kunt zien hoe het motortje in de koplampunit zit gemonteerd?

 

Gr: Michel

 

 

Ik heet dan wel geen Matthijs, maar misschien heb je hier iets aan ;)

 

http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php?f=140&t=26911

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag eens even een kijkje genomen onder de kap!

 

Na het weghalen van het dekseltje hing er een stekertje los....dat hoort volgens mijn niet? Deze bleek inderdaad van het stelmotortje te zijn, erop gedaan en, motortje draait als een nieuwe! Blijft alleen de vraag, hoe kan dat stekkertje er nu af zijn gegaan.... :?:

 

Volgende week voor de herkeuring APK, dat moet dus goed komen! :lol:

 

Problem solved!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden