Ga naar inhoud
  • 0

rubber onder dakantenne


rauzer

Vraag

Wie weet een goede oplossing voor het vervangen van het rubber onder de dakantenne op mijn variant. Bij de dealer kan je alleen een complete antenne kopen en ook de importeur heeft dergelijke rubbers niet. Misschien heeft iemand ooit een creatieve oplossing bedacht! :?::?::?:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi rauzer, is die onderste rubberen ring gescheurd?

Bij mij is dat wel `t geval en zoek ook een oplossing.

Tot nu toe geen last gehad van daklekkage gelukkig, zou trouwens niet weten of je last kan krijgen van lekkage mocht die ring stuk of weg zijn.

Zo te lezen zal `t ook wel een bezoekje aan de sloperij worden voor een andere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Schijnt een veel voorkomend probleem te zijn (volgens de dealer). Ondanks dat zijn er geen losse rubbers te koop. Ik weet ook niet of het kan leiden tot lekkage maar dat rubber zit er niet voor niks dacht ik. Mocht je een sloop gevonden hebben die antennes heeft liggen, dan hoor ik het graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Sloperijen hier in de omstreken zijn schaars, degene die ik ken heeft echt oldtimers staan. Desondanks vindt ik `t vreemd dat er niet meer mensen zijn met een volgens de dealer veel voorkomend probleem. Belachelijk dat je alleen voor zo`n rubbere ring een complete nieuwe antenne moet kopen......Sharkfin Antenna is dan ook een aardige optie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden