Ga naar inhoud
  • 0

Binnenverlichting 3bg


impalacoupe_67

Vraag

Ik wil alle leeslampjes verwisselen met de leds van Guy. Nu ben ik gisteren aan het kloten geweest om de binnenverlichting boven de portieren eruit te krijgen, maar het wil niet echt lukken. Ik ben er wel achter dat je de lampunit een stukje moet verschuiven zodat je hem er een stukje uit kunt trekken, maar krijg hem er niet verder uit dan ong. 1 cm. Ik durf niet harder te trekken, want ik ben te lomp en bang dat ik hem kapot trek. Ik heb ook al een beetje met een klein vittingschroevendraaiertje zitten pielen, maar helaas :embarassed: . Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik ze eruit krijg, en of dat hetzelfde werkt bij de verlichting van de zonnekleppen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
Hmmz ik ga zo maar eens kijken, die dingen (boven de deur en kofferbak en zonnescherm) zitten muur vast :angry:

Het is wel opletten Jeroen, ik zat in het begin aan de kant van de stekker te pielen en dan lukt het niet. Als je de bestuurderskant boven de deur neemt moet je de schroevendraaier aan de voorkant(rechts) naar beneden trekken en dan met een klein schroevendraaiertje het metalen pinnetje indrukken. Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Over wat gaat het??? Over de kleine binnenverlichting voor de passagiers vanachter? :?:

Want deze verlichting zit namelijk vast op een printplaatje hebben ze mij verteld... Ik moet deze namelijk lossolderen als ik ze wil vervangen. Deze ledjes dat ik er wil insteken zijn de witte PLCC 2. :mrgreen::google:

 

Is dit juist?

 

info: Mijn passat (Model passat 3bg, 3b5.5, 2004, Distinction comfortline)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden