Ga naar inhoud

Koplampunit


snarie

Aanbevolen berichten

Beste forumleden

 

mijn linker koplampunit is verweerd en ik ben bang dat ie zo niet door de keuring heen komt

nu zoek ik eigenlijk een nieuwe unit en het lieft 1 waarin ik gelijk xenon kan doen (dus de unit moet xenon kunnen hebben)

i.v.m. de nieuwe regelgeving in nederland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nog de orginele koplampen liggen of dat daar xenon in mag weet ik niet

bij mij zat er wel in

wat moet er dan op staan op het glas

gr

 

In de originele koplampen zou ik geen xenon plaatsen aangezien dit geen heldere glazen zijn.

Zou je dit wel doen kun je last krijgen van strooilicht wat weer heel vervelend is voor het tegemoetkomende verkeer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij ons was het beeld vd rechter niet goed. heb dus nog wel een linker voor jou, maar dat beeld zal eerdaags ook vervagen... :wink: je mag hem hebben als je d'r belang bij hebt.

 

Ik had dacht ik 180 euro betaald voor een nieuwe set heldere koplampen. knippers en zijknippers zaten er ook bij. en auto knapt er giga van op. en een licht.... zelf 's nachts rij ik met de 8-) op ... :mrgreen:

 

origi's kosten dacht ik 65 euro p. stuk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lamopen moeten voorzien zijn van een D-codering. houd er rekening mee dat alle lampen die niet origineel zijn en niet origineel xenonkoplampen niet deze codering op de lamp hebben staan. Alleen de lampen die origineel door VW gemonteerd zijn met xenon en dus een D.. type lampfitting.

 

ALs je de lampen goed afsteld zal meneer agent niet klagen aangezien het er origineel uit ziet. en ze gaan echt niet iedereen aan de kant zetten die met een lenskoplamp met xenon rond rijden en die goed afgestels staan. de mensen die geen lens koplampen hebben maar wel xenon is altijd goed te zien en dat soort auto's worden dan wel aan de kant gezet. dit is de ervaringen van de klanten die ik ken die ermee rond rijden. APK mag het en is het nog steeds geen afkeur.

 

maar het is maar de vraag of je het risico wilt lopen natuurlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden