Ga naar inhoud

Antera

Members
  • Aantal items

    17
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Antera

  • Verjaardag 18-01-1974

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.lowering.nl

Profile Information

  • Plaats
    Breda

Overige

  • Vagcom
    Original Ross-tech

Antera's Achievements

0

Community reputatie

  1. Ik kan vanaf heden op Passat Model 2016-> Dynamic light assist activeren indien je: - Camera achter de voorruit hebt zitten - LED high koplampen heeft zitten Wat is Dynamic light assist: Dynamic Light Assist (DLC) is een doorontwikkeling van Volkswagen’s reeds verkrijgbare grootlichtassistent. Switchen tussen grootlicht en dimlicht is hiermee niet langer nodig. De in de voorruit geïntegreerde camera ‘herkent’ tegenliggers, vervolgens is er een speciale maskeringvoorziening in de Xenon-koplamp dat het samen met de zijdelingse bewegingsmogelijkheid van de dynamische bochtverlichting mogelijk maakt om de lichtbundel om de tegenligger heen te leiden (links en rechts). Op deze manier wordt de tegenligger dus niet verblind. Volkswagen beweert dat hun systeem in tegenstelling tot andere soorten – zij die ‘slechts’ verschillende lichtbundels voor stad, land en snelweg bieden – veilig is omdat de bestuurder blijft profiteren van maximale lichtopbrengst en dus zicht naar voren. De dealer rekent honderden euro's ervoor ik een fractie ervan Neem indien gewenst dan even contact met me op
  2. sorry mijn excusses voor de niet complete info. het gaat hier om een handgeschakelde 5 bak en het is een Volkswagen passat 1.8 20v. var mot.adr 1781cc 92kw 09-1997 t/m 11-2000
  3. Hallo, Ik heb hier een passat staan van een kennis van ons. De achteruitrijlichten weigeren alle diensten. De auto moet morgen naar de keuring en geraakt er zo niet doorheen. het gaat hier om een handgeschakelde 5 bak en het is een Volkswagen passat 1.8 20v. var mot.adr 1781cc 92kw 09-1997 t/m 11-2000 De zekering is gecontroleerd en is goed bevonden en de lampjes ook dus nu verdenk ik de sensor. Nu is de vraag waar zit die sensor en is dit gewoon een 2-polige die je door moet verbinden om te controleren of hij idd kapot is? hoop dat iemand mij ermee kan helpen
  4. Antera

    Koplampunit

    Lamopen moeten voorzien zijn van een D-codering. houd er rekening mee dat alle lampen die niet origineel zijn en niet origineel xenonkoplampen niet deze codering op de lamp hebben staan. Alleen de lampen die origineel door VW gemonteerd zijn met xenon en dus een D.. type lampfitting. ALs je de lampen goed afsteld zal meneer agent niet klagen aangezien het er origineel uit ziet. en ze gaan echt niet iedereen aan de kant zetten die met een lenskoplamp met xenon rond rijden en die goed afgestels staan. de mensen die geen lens koplampen hebben maar wel xenon is altijd goed te zien en dat soort auto's worden dan wel aan de kant gezet. dit is de ervaringen van de klanten die ik ken die ermee rond rijden. APK mag het en is het nog steeds geen afkeur. maar het is maar de vraag of je het risico wilt lopen natuurlijk
  5. Je kan de (xenon)lampen maar op een manier erin plaatsen dus met dat staafje hoef je niks mee te doen. Door het staafje komt er ook geen vlek op de weg aangezien het licht door de bol en door het ijzeren plaatje wat achter de lens zit en het alleen benodige licht doorlaat zorgt voor de lijnen op de weg. Alleen even afstellen op de juiste hoogte wat tot op heden nog geen problemen opgeleverd heeft en klaar ben je. Kan wel zijn dat je veel moet draaien aangezien het een redelijk fijne draad is. Dus volhouden. en omtrend het slechte licht opbrengst met lenzen en halogeen lampjes is normaal. Zelfs originele uitgevoerde auto's met lenzen en halogeen zijn nooit echt duidelijk vanwege het plaatje achter de lens. Daarom worden meestal de auto die voorzien van lenzen zijn ook origineel xenon aan board.
  6. de eerste is inderdaad net verwijderd. eigenaar wilde er toch maar niet vanaf helaas. Stond wel iets mee kmters op maar was wel aardig compleet. en wat voor geluiden omtrend de aandrijving bedoel je dan?
  7. Hallo, Het is langzaam zover. Ik ben overstag en me MK2 staat te koop en er moet een Passat V6 4-Motion voor terug komen. Wel een sedan uitvoering vermoedelijk als worden de Variant versies vele malen meer aangeboden. Nu ken ik me MK2 dromen en weet daar zeker ook de problemen wel van te vinden maar dit is voor de passat een heel andere verhaal voor mij. Waar op te letten bij aanschaf van een passat 3B 2.8 V6 4motion. Ik heb er namelijk 2 op het oog en lees van alles maar ben toch benieuwd waar jullie van zeggen dat je er eens goed op moet letten. Ook wilde ik eens weten hoe betrouwbaar de V6 2.8 is. V6 motoren staan erom bekend hoge kilometers te kunnen draaien en was ook benieuwd of dit bij de passat niet anders zal zijn. Ik laat me graag door jullie informeren. deze heb ik beide op het oog: http://link.marktplaats.nl/253827389 en http://link.marktplaats.nl/257960295 meningen zijn welkom
  8. We hebben de stekker uit de schakelaar gehaald maar deze heeft maar 10 aanslutingen en geen 12 zoals bovenstaand?
  9. Hallo Kenny Ik nam aan dat ze erop zitten eigenlijk vanwege de knop inderdaad die erop zit en de weerstand die de spiegels hebben. Normale spiegels hebben een stuk minder weerstand en klappen wel in . deze lijken me toch te veel weerstand hebben voor normale spiegels. Mar hoe werkt het normaal op die stand zetten en dan klappen de spiegels in en moet de auto dan op contact staan of maakt dat niet uit En kan ik het eventueel meten en waarop? als iemand een schema heeft zou ik al een heel eind zijn dank je wel
  10. Hallo, Een maatje van me heeft een passat V5 gekocht met alle opties. Ook bevinden zich aan de auto electrische spiegels. Ook het knopje van de spiegels hebben we gevonden en geprobeerd. Maar nu komt het. De spiegels klappen niet in als je hem op de stand zet voor eht inklappen van de spiegels. Is hier een speciale handeling nodig om dit te verzorgen of werkt dit echt niet. Hebben voorzichting geprobeerd de spiegel handmatig naar binnen te klappen maar voelen de nodige weerstand wat mij erop duid dat hier inderdaad wel de juiste spiegels op zitten. Kan iemand mij hier meer duidelijkheid over geven of een tip om dit te testen of te zien? en welke zekering zitten deze op want het leeslampje enzo blijkt ook niet te werken. heeft dit misschien met elkaar te maken? Ik hoor het graag zouden er enorm mee geholpen zijn
  11. Antera

    Led's

    Maar niet voor deze kwaliteit Nee de prijzen zijn al aangepast waren nog oude prijzen
  12. Antera

    Led's

    Hallo, Ik zie dat er nogal een discussies is over het wel of niet over kunnen zetten van xenon en dat de lampen niet passen. Ik zal jullie even duidelijkheid geven over dit complete "probleem". De koplampen zijn voorzien van H1 inderdaad dit komt nu eenmaal vaak voor en kan ook niet zeggen waarom dit is. Daarintegen worden de halogeen lampen wel mee geleverd en is het alsnog plug and play. Canbus geeen probleem. Heb je origineel xenon aan board zal deze helaas moeten vervallen of voorzien worden van nieuwe lampjes of nieuwe sets. De lampen passen wel degelijk in de dagrijkoplampen geen enkel probleem. Wel is er 1 klein dingetje wat je moet doen om het lampje wel in de unit te krijgen. Niet veel bijzonders maar is goed te doen ( zelf al bij vele klanten auto's gedaan) Het middelste ronde gedeelte van het lamphuis moet iets geruimt worden. Daarna past het er zonder problemen in en ook is er geen enkel probleme met de lens. Ook lichtbeeld is prima en geen afkeur. Op mijn site kan je voorbeelden van de koplampen vinden van diverse modellen met en zonder xenon. Hoop hiermee wat duidelijkheid te hebben gecreeerd voor iedereen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden