Ga naar inhoud
  • 0

Wie wil mij helpen (geluid bij deur open/dicht 3C)


BBDennis

Vraag

Gisteren alarm (klasse 3) in laten bouwen in mijn 3C. Langs de dealer gereden en gevraagd of hij middels VAG-COM een geluid kon activeren bij het openen/sluiten van de auto. Nou, alsof hij water zag branden.......euhhhhh, dat kan niet meneer......laat maar zitten ik probeer het wel via een andere weg...........

 

Dus, hierbij mijn verzoek: Wie wil/kan mij helpen om dit te activeren en heeft tevens misschien een paar leuke andere features. Ik woon in Almere.

 

Ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dennis,

 

Het enige wat ik je kan vertellen is dat ik een klasse 3 alarm via het secure pakket heb. Ik heb de dealer het geluid bij openen en sluiten aan laten zetten. Bij sluiten hoor je een piepje en bij openen twee. (of andersom......) Het kan dus wel. Alleen weet ik niet of het alleen gaat bij af fabrieks alarm.

 

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Gratis laten doen bij de VW dealer. Maar hij vertelde mij er wel bij dat het verboden is tegenwoordig om geluid te hebben bij sluiten en openen van deuren of alarm aanzetten alleen de reden wist hij niet.

 

Dit wist ik niet. Bij mij is het in januari wel gedaan voor de oplevering. Bij sluiten 1 piepje en openen 2 piepjes. Het is zelfs zo wanneer ik alleen de koffer open en sluit er ook piepjes klinken. Niet de claxon maar de alarmclaxon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden