In een Passat van 2006 ga ik binnenkort een bestaand VDO Dayton MS5500 navigatie plaatsen.
Hier zit natuurlijk CANBUS systeem in, maar ook al 1 of ander Becker 1 DIN navigatiesysteem.
Ik ga er dus vanuit dat de verloopkabels van CAN naar ISO al aanwezig is.
Kan ik deze CAN-ISO gewoon gebruik om zowel de navigatiecomputer (incl scherm enzo) plus de autoradio te voeden net zoals dit bij oudere Passat's kan?
Zit hier ook geschakelde plus in (lijkt me wel, zal eens navragen of de radio bij contact aangaat)?
Interessantere vraag is of deze BECKER navigaties ook gebruik maken van het achteruitrij signaal. De VDO doet dat in ieder geval wel graag dus die heb ik ook nodig. Mocht de BECKER dat niet doen, waar kan ik dit signaal dan weghalen?
En daarnaast, in de FAQ vind ik hoe ik het dashboardkastje kan verwijderen. Gaat het verwijderen van middelste luchtroosters en de dorpels onder de bijrijdersdeur en daarachter ongeveer gelijk aan een 3B/3BG?
Vraag
gurby
In een Passat van 2006 ga ik binnenkort een bestaand VDO Dayton MS5500 navigatie plaatsen.
Hier zit natuurlijk CANBUS systeem in, maar ook al 1 of ander Becker 1 DIN navigatiesysteem.
Ik ga er dus vanuit dat de verloopkabels van CAN naar ISO al aanwezig is.
Kan ik deze CAN-ISO gewoon gebruik om zowel de navigatiecomputer (incl scherm enzo) plus de autoradio te voeden net zoals dit bij oudere Passat's kan?
Zit hier ook geschakelde plus in (lijkt me wel, zal eens navragen of de radio bij contact aangaat)?
Interessantere vraag is of deze BECKER navigaties ook gebruik maken van het achteruitrij signaal. De VDO doet dat in ieder geval wel graag dus die heb ik ook nodig. Mocht de BECKER dat niet doen, waar kan ik dit signaal dan weghalen?
En daarnaast, in de FAQ vind ik hoe ik het dashboardkastje kan verwijderen. Gaat het verwijderen van middelste luchtroosters en de dorpels onder de bijrijdersdeur en daarachter ongeveer gelijk aan een 3B/3BG?
iemand ervaring? alvast bedankt!
Link naar reactie
Delen op andere sites
7 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten