Ga naar inhoud
  • 0

Aanslag rubbers vervangen


Alpine

Vraag

Hé luitjes,

 

Van de week de Passat weer even voor de jaarlijkse APK gehad.

Gelukkig was de auto bijna in orde, er moest alleen een nieuw stel motertje in de linker koplamp gemonteerd worden.

En zelf heb ik voor de zekerheid ook maar even de aanslag rubbers vervangen, dat stond al een tijdje op de planning maar ja, je weet hoe dat werkt het he geen tijd. ( wat een lul smoes weer :angel: )

 

:mrgreen::mrgreen: De Passat is hoe kan het ook anders weer voor een jaar goed gekeurd. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Hier onder nog wat pic's :shock: van het vervangen van de aanslag rubbers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Thanx,

 

Het kapje heb ik even behandeld met een staal tolletje op de boormachine.

 

Het klusje valt op zich wel erg mee hoor, ik ben van begin tot einde ( met al het schoonmaken meegerekend ) drie uurtjes bezig geweet.

En de prijs valt reuze mee aanslag rubbers met nieuwe kapjes voor 3 tientjes.

Nieuwe kapjes waren niet echt nodig maar ja, als je het er dan toch onder vandaan hebt liggen.

 

Ik zie dat je in Zaanstad woond, we kunnen het één dezer dagen ook wel even blij jou doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ferry, dankjewel voor het aanbod. Ik heb vrijdag een dagje uitgetrokken voor een paar klussen aan de auto, fijn voor de auto en mooi vermaak voor de straat als de passat alweer omhoog gaat! :wink:

De klus zelf gaat wel lukken, heb pas de veren aan de voorkant vervangen, da's iets meer werk. Prijsje valt dus mee!

Zal morgen even binnenstappen bij Heron om de rubbers te bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ferry, dankjewel voor het aanbod. Ik heb vrijdag een dagje uitgetrokken voor een paar klussen aan de auto, fijn voor de auto en mooi vermaak voor de straat als de passat alweer omhoog gaat! :wink:

De klus zelf gaat wel lukken, heb pas de veren aan de voorkant vervangen, da's iets meer werk. Prijsje valt dus mee!

Zal morgen even binnenstappen bij Heron om de rubbers te bestellen.

 

Dat is mooi geen probleem, en dat de voor veren iets meer werk is ben ik een tijdje geleden al achter gekomen.

Toen heb ik even de veerschotels even een cm lager gezet, veerscotel zelf 5min werk en het uit en in bouwen van de veer poten was iets meer werk.

 

Het is inderdaat altijd wel leuk als je zelf aan de auto sleuteld thuis, is het bij mij ook altijd klussen met kijkers :shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock:

 

 

Jeroen bedankt voor deze lovende woorden. :mrgreen::mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
En de prijs valt reuze mee aanslag rubbers met nieuwe kapjes voor 3 tientjes.

 

Hmmzz, Dus zo komt de dealer aan die bijnaam.... Ik heb ze bij Heron in Zaandam gehaald. Waren samen €42 voor alleen de gele aanslag rubbers. Waar heb jij ze vandaan? Wellicht ook voor andere onderdelen voordeliger...

Vervanging was in 5 kwartier gefixt, inclusief de tijd die het kostte om te reageren op aanmoedigingen van buren en passanten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kijk eens aan dat heb je mooi geregeld.

 

En, ik heb inderdaat een wat goedkoper adresje, maar dat is aleen maar omdat ik daar al heel veel vandaan heb gehaald.

Dus laat ik het zo zeggen dat de magazijn man wel eens wat korting rekend.

Maar wees gerust dat doet hij ook niet altijd, de ene keer wel en de andere keer weer niet zo blijft het een leuk spelletje.

 

Ik en ( zeker ) mijn auto komen niet graag bij Heron, op het moment dat je daar de drempel overstapt gaat de kassa al rinkelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik hoor al weerdat er toch verscillende prijzen worden gerekend, het is toch jammer dat dat per dealer moet verschillen.

Je zou toch zegen een vw dealer is een vw dealer.

 

En dat aluminium is waarschijnlijk over een half jaartje weer net zo vies als dat het was. maar ja ik ben er nu eenmaal z'n eentje als je het dan toch los hebt kan ik het weer niet laten om het even schoon te maken.

 

En het is niet veel werk maar je moet er maar net even de tijd voor nemen.

 

Wel heb ik me al voor genomen als het spul er weer onder vandaan gaat het aluminium met blanke lak over te spuiten. dan blijft het nettjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden