Ga naar inhoud
  • 0

Dievengilde


blackally

Vraag

Na afgelopen nacht bezocht te zijn door het dievengilde (gelukkig niks weggehaald, maar wel ruitschade) loop ik met de gedachte om de RNS te voorzien van een fakefront om in het donker de hufters op andere ideëen te brengen.

 

Nu heb ik nog de originele RCD310 liggen waar ik toch niks meer mee doe. Ik ga proberen het front te demonteren, knoppen terug te lijmen en de gaten voor de draaiknopen uit te frezen. Ik weet dat het geheel iets naar voren komt, maar misschien valt dat in het donker wel mee....

 

Weer een leuk hobby project voor het weekeinde.

 

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb die frontjes inderdaad gezien, maar die passen helaas niet om de ronde schuine rand van de RNS.

 

Ik ga inderdaad nog op onderzoek uit. Vraag straks bij de dealer ofdat ze nog blindplaatjes hebben die aan te passen zijn.

Anders ga ik toch de rcd aanpassen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vind je het niet een beetje zonde om de RCD310 daarvoor te 'misbruiken'? Het is in principe een heel mooi toestel. Je kan hem beter verkopen en dan een (veel) ouder model terugkopen of als inruil vragen.

En het verbouwen van elke radio is lastig omdat hij altijd hoger zal loggen dan het origineel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden