Ga naar inhoud
  • 0

Engine Fault Workshop


Reinn

Vraag

Hallo,

 

Na een tijdje rijden met mijn Passat verschijnt er een melding op het display '' Engine Fault Workshop ''. Verder branden er geen controle-lampjes in het dashboard, alleen hoor ik een kort geluidssignaal (hetzelfde geluidssignaal als bijvoorbeeld de tank bijna leeg is) en in het kort verschijnt deze tekst op het display, vervolgens verdwijnt het weer.

 

Ik heb de handleiding geraadpleegd, maar kon niks over deze foutmelding terugvinden. Ook op internet is er weining informatie over te vinden, kan iemand mij uitleggen wat hier de mogelijke oorzaak van kan zijn ? En, is het heel erg om hier (nog tijdelijk) mee door te rijden ?

 

Staat nu 36.000Km op de teller en bij 30.000 heeft de Passat nog een grote onderhoudsbeurt gehad bij de dealer. Auto rijdt verder prima, en alles klinkt ook vertrouwd..

 

Alvast bedankt voor de feedback!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Om te weten wat dat is moet je even langs de dealer gaan om hem te laten uitlezen. In mijn geval was het de uitlaatgassensor die vervangen moest worden, maar het kan net zo goed om iets anders gaan. Hij zit toch in de garantie, dus even langsgaan lijkt me de beste oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden