Ga naar inhoud

Tip tegen diefstal RNS510


Kymo

Aanbevolen berichten

Kwam dit bij toeval tegen op een website...

 

http://www.navaudio.nl/products/2-DIN-afschermpaneel.html

 

2-din-afschermpaneel.jpg

 

 

Even voor de duidelijkheid; Ik heb niets met de website, dan wel verkoper te maken.

Maar gezien het hoge aantal diefstallen van de RNS510, leek met het wel een aardige tip.

Weet alleen niet of het goed past, daar een RNS niet helemaal 2 din is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

.... en een beetje boef wist dit al nog voordat het frontje op de markt was...

 

Dat komt omdat de boef deze frontjes zelf ontwikkelt. Er schijnt een gps-je in te zitten, dan hoeft de boef niet meer te zoeken!

 

Maar Kymo, wel bedankt voor het meedenken. Ik maak me ook een beetje zorgen of en hoelang de RNS510 in de passat blijft zitten. Maar de komende 6 weken hoef ik me nog geen zorgen te maken, de auto moet eerst worden afgeleverd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maak me ook een beetje zorgen of en hoelang de RNS510 in de passat blijft zitten. Maar de komende 6 weken hoef ik me nog geen zorgen te maken, de auto moet eerst worden afgeleverd.

 

Hopen dat de importeur/dealer 'm op een veilig plekje stalt.... meneer, we hebben een klein probleempje... hij komt een paar weken later...

Welterusten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

.... en een beetje boef wist dit al nog voordat het frontje op de markt was...

 

Dat komt omdat de boef deze frontjes zelf ontwikkelt. Er schijnt een gps-je in te zitten, dan hoeft de boef niet meer te zoeken!

 

 

Ja tuurlijk (not), dadelijk ga je nog de dealers er van verdenken dat zij die rns510 terug stelen , :?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja tuurlijk (not), dadelijk ga je nog de dealers er van verdenken dat zij die rns510 terug stelen , :?

 

Nee natuurlijk niet, toch sta ik nergens meer van te kijken.

Ik heb vroeger als 17 jarige een nieuwe Zündapp gekocht. Bij elkaar verdiend met krantenwijk een weekeindbaantjes.

Binnen 14 dagen gestolen. Later vond de politie het motorblok van mijn brommer terug bij de fietsenmaker waar ik 'm gekocht had. Bleek dat hij bij het verkooppraatje een beetje doorvraagt wat je allemaal in je vrije tijd doet. Maakte een sleutel na (of hield er een achter) en had "mannetjes" lopen die de brommer even terughaalden. Dat was in 1972.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry was voor een beurs even een weekje in Utrecht.... vandaar mn late reactie.

Ik heb dus ook een RNS en heb hem dus echt 5 dagen geknepen toen mijn auto midden in Utrecht geparkeerd stond.

 

Maar idd...ik vrees ook dat het dievengilde dit truckje snel door heeft. Mijn auto is voorzien van een aftermarket alarm van Defa, daarbij heb ik een dubbele sirene laten instaleren. 1 onder de motorkap en 1 in het interieur.... 130 DB :-) ..... geen pretje als ze dan een rns aan het demonteren zijn, maar of het ze tegen houdt? Ik weet het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden