Ga naar inhoud
  • 0

Kwaliteit standaard tweaters.


ron1965

Vraag

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Hallo,

Weet iemand hier hoe de kwaliteit is van de standaard tweaters van een 3BG 2001.

Ik heb in mijn oude auto een compo set gehad en vond de hoge tonen daarin toch beter klinken!

 

Klopt. Als je je muziek met de standaard speakers een tijdje op aardig volume hebt staan wordt je behoorlijk luistermoe.

Het sist een beetje teveel. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Tja.. Ik heb het iets mooiere geluidspakket in mijn 3BG, med totaal 8 luidsprekers, en ik moet zeggen dat het geluid zeer goed is voor originele luidsprekers. Er is echt niets om over te klagen. Het kan tuurlijk beter, maar het is het extra uit te geven geld niet waard, noch volgens mij, noch volgens vrienden die opgeleide geluidstechnici zijn. De eenvoudige reden: een auto is een accoustische nachtmerrie die nooit echt goed kan klinken. Dit is mede door gebrek aan geluidsisolatie, luidsprekerposisties, vormgeving van van het voertuig, gekozen bouwmaterialen en de enorme hoeveelheiden geruis die je in je auto hebt zowel bij stationair als bij het rijden.

 

Hetgeen ju kunt doen, waar het echt ontbreekt bij een 3BG is het installeren van een subwoofer zodat je de mid-range speakers kunt ontlasten van de bassen en een 10-12" subwoofer het zware werk laten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden