Ga naar inhoud

Wel of geen garantie? (zie pag 3)


Ruubje

Aanbevolen berichten

Maar verlopig betaal ik lekker niks! :D

Zou ik even mee uitkijken, je moet wel kenbaar maken dat je gebruik wilt maken van het verrekeningsrecht. Anders krijg je vroeg of laat alsnog een incassobureau op de stoep en sta je niet erg sterk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

@ 125kwTDI

 

Modenling is opzich niet erg veel besproken, ik ben natuurlijk wel vaak genoeg terug geweest voor reparaties (onder garantie). Dit kan ik aantonen dmv een uitdraai te maken van z'n onderhouds historie (via via bij een dealer). Staat elk reparatie raport in + de datum. Dat staat dus mooi zwart op wit !

 

ja die autohistorie van mijn auto had ik werkelijk opgevraagd en op papier bij mij opzak.

met wel 9 of 10 punten die aantoonde dat de auto voor verkoop al niet lekker was.

 

na 2 maanden in de garage gestaan te hebben werd mij aan de telefoon kosteloos

een andere auto aangeboden,golf V variant (minder dus)en kon ik zo over stappen.

toen ik terplekke kwam moest ik al bij betalen en kreeg ik nog minder dan de helft voor mijn

eigen auto terug.

 

de verkoper wou echt geen stro breed toegeven en was echt niet bereid mij tegemoet te komen.

maar bij de verkoop had ie nog allerlij praatjes over garantie en eventuele potjes waar

ik aanspraak op kon maken als er wat met de auto ging gebeuren binnen de garantie.

 

na de eerste juridische stap ben ik begonnen met een ingebrekestelling.

toen was na 1 dag prompt mn auto klaar, mazzel voor hun want ik had alle

kaarten in handen om de koop te laten ontbinden.

en met een goede auto was er geen zaak, en is het hierbij gebleven.

 

dus als je je geld terug wil of een andere wagen....zet je dan maar schrap.

en niet te vergeten dat zij proffesionele juristen in dienst hebben om tegengas te geven.

 

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmmh...

 

Goed geregeld! Verkopen kunnen ze altijd, maar daarna afhandelen? Nope...

 

Ben heel benieuwd waar het aanstaande woensdag op uitloopt, wellicht komen we er mondeling geheel uit (daarna meteen uittikken en mag meneer ondertekenen).

 

Maar als we er neit uitkomen, gaat er echt wel een ingebreken stelling de deur uit! En nog wat andere briefjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister avond tijdens een bbq met iemand staan praten die ook zulk soort "gezeik" heeft gehad.

 

Hij bewonderd dat ik zolang gedult heb getoont! (ben minstens 20x terug geweest).

 

Maar hij zei al, schakel nu alvast een jurist in etc, licht hem alvast in, dan is die al op de hoogte. En die persoon kan je de nodige tips geven.

 

Toen ik vertelde dat m'n werkgever zeer waarschijnlijk het woord gaat doen, zie die verstandig. Omdat ik mijn gedult niet meer kan bewaren, hehehe...

 

Kortom, morgen maar eens even bellen naar de verzekering etc!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden