Ga naar inhoud

Passat vandaag naar de schade hersteller geweest.


Marcel van Es

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb vanmorgen om 08.00 uur de auto gebracht bij schadeherstel bedrijf.

Ik had al informatie vrijdag bij de dealer ingewonnen, en ik dacht dat krijg ik nooit voor mekaar een nieuwe achterbumper en ook nog een laten spuiten en arbeidsloon bumper kost bij de dealer € 497.40 ex btw

 

Het was oude schade van vorig jaar, daar deed hij al moeilijk over, ik zeg wil je nu wat verdienen of niet, je hoeft het toch niet te melden oude schade, ik ben ALL risk mag 1 x schade opgeven per jaar. Wat niet weet wat niet deert toch, hij zal zien wat hij kan doen.

Kon de auto ook al vandaag ophalen, ik dacht echt ik wordt in de maling genomen je begrijp het wel He 1 april, :lol:

Maar nee de auto stond al lekker in het zonnetje te blikkeren, er zit toch een geheel nieuwe bumper op slot vrije optiek kapje hebben ze ook gespoten, echt hele maal top.

Bij nadere controle bleek dat ze de highline strips er niet ver genoeg hebben ingedrukt, daar moet ik morgen ochtend nog even voor terug komen dan halen ze de bumper er nog even onder vandaan en wordt het verholpen.

Zo zag de bumper er uit het aangezicht is een beetje moeilijk te zien, maar vergroot de foto maar, dan zie je het beter.

24fg0us.jpg

En nu de nieuwe bumper.

28gweux.jpg:thumb:

mjaijc.jpg

24wy0lx.jpg

 

En hier het slot kapje helemaal top.

277tv.jpg

Mag de Passat 2 weken niet wassen, de lak moet uitharden dat vind ik minder want wil hem natuurlijk even vertroetelen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hellemaal geweldig, ook de automaat geen problemen meer is weer van oud het kanon,

Als mijn toekomst baan door gaat, maak ik ook een afspraak bij Jeroen mag hij zich een lekker uitleven met zijn rotatie kortom heel de passat ook de binnenkant, die kan wel een beurtje gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijkaan marcel, netjes, scheelt bumper poetsen :wink:

 

maar die strip, is dat niet kwestie van klein tikkie erop ?

Nee, ze hebben echt alles geprobeerd maar ging niet lukken, morgen 08-04-09 wordt het gespoten en s'middags erop gezet.

Wel ff vragen of ik de oude mee mag nemen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden