Ga naar inhoud

FOTO'S D.A.F ASSEN 2009


schilder13

Aanbevolen berichten

hey, jammer dat we elkaar daar nie gesproken hebben. volgend jaar dan toch maar met de club die kant op :wink:

 

De Passat ook bij Autobedrijfmartens gekocht zag ik..

 

ja, ben daar zo´n beetje vaste klant :mrgreen: al een aantal auto´s gekocht daar.

 

 

Ja heb mijn Passat er ook gekocht, erg tevreden over prijs en service. Mocht ik ooit andere vw/audi kopen ga ik zeker even kijken daar. Wellicht spreken we elkaar eens op een meeting

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey, jammer dat we elkaar daar nie gesproken hebben. volgend jaar dan toch maar met de club die kant op :wink:

 

De Passat ook bij Autobedrijfmartens gekocht zag ik..

 

ja, ben daar zo´n beetje vaste klant :mrgreen: al een aantal auto´s gekocht daar.

 

 

Ja heb mijn Passat er ook gekocht, erg tevreden over prijs en service. Mocht ik ooit andere vw/audi kopen ga ik zeker even kijken daar. Wellicht spreken we elkaar eens op een meeting

 

ben ook wel eens ergens anders wezen kijken maar moest daar altijd het minst bijbetalen. de service is top daar. de volgende koop ik daar zeker weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Rianto, was je daar met je passat? Heb nog wel effe gekeken, bij de auto`s van team pg, maar zag geen passat.

Ik was er met een collega in een Toledo(wat Duits hè) , en die had een paddock kaart.

3 mei wel effe naar alles vw in Kaunitz!

 

 

Die stond vol met een drumstel.

Meneer is dus met een golf 1 gti heengereden,terwijl zijn vriendin passagier was in mijn door rio zijn colega gereden golf 2 g60.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De duitse autosport is al jaren een begrip in de nederlandse Tuning scene.

Ook dit jaar zijn we weer met de club heen geweest in een colonne van dik 40 wagens.

Verder 4 sprinters,4 vrij rijders en 2 wagens bij best of one.

Al met al een goed visite kaartje afgegeven. :D

De sprint was ook weer enerverend met auto´s van allerlei pluimage.

 

Hierbij een kleine impressie van deze dag.

 

Meer foto´s op www.vwteampg.nl

 

Mvg VWteamPG crew

 

Foto-ZOO76NVJ.jpg

Foto-NAY3QWVX.jpg

Foto-YRLVCB64.jpg

Foto-A8GNHYDC.jpg

Foto-6BX88DMO.jpg

Foto-NBKSHB8B.jpg

Foto-P8PDFK6P.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden