Ga naar inhoud
  • 0

welke speakers?


boxie

Vraag

Ik ben in het bezit van een Passat highline van 2007 en deze heeft tot mijn grote verbazing geen speakers in de achterportieren. Er zitten wel roosters (ook voor de tweeters). Ik wil er toch graag speakers hebben dus nu aan jullie de volgende vragen:

 

1 is er al bedrading aanwezig?

2 zo ja, is het dan een kwestie van plaatsen en klaar is kees of moet ik dan ook nog achter de radio de boel aansluiten?

3 welke speakers raden jullie aan? Ik heb geen idee wat er standaard in de voorportieren zitten maar ik ben daar zeer

tevreden over.

 

Ik heb al even geïnformeerd bij de dealer en die kwam met een kostenplaatje van ongeveer €450= :shock:

Heb afgelopen weekend even bij een automaterialenzaak gekeken en daar werd mij de Pioneer TS-H1704 aangeraden. Zou ik het daar laten inbouwen ben ik de helft kwijt. Ik ben benieuwd naar jullie meningen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

1: Nee, waarschijnlijk niet

2: Afhankelijk van je radio kun je het zo pluggen, maar als je dichte roosters erin hebt zitten, moeten deze ook verwisseld worden.

3: Hangt er vanaf wat je wil, wil je externe tweeters, of 2weg speakers, of gewoon origineel.

 

Is zelf wel te doen, al weet ik niet hoe makkelijk dit bij een 3C gaat..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden