Ga naar inhoud

Oefening Pasaan

Members
  • Aantal items

    36
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    1

Oefening Pasaan won de laatste dag op maart 2 2020

Oefening Pasaan had de meest gelikete inhoud!

Over Oefening Pasaan

Profile Information

  • Plaats
    Amsterdam
  • Naam
    Michiel

Overige

  • Vagcom
    VCDS

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Oefening Pasaan's Achievements

10

Community reputatie

  1. Binnenkort wordt het tijd om de GTE terug te geven aan de Leasemaatschappij. Nou ziet de auto er nog als nieuw uit, maar de velgen hebben een vreemd fenomeen. Er lijken op verschillende plekken op alle velgen stukjes lak af gesprongen te zijn. Het is geen stoeprandschade (ik ben altijd erg voorzichtig en dan zou je toch krassen moeten zien ipv gaten). Zou het kunnen zijn dat bij het 2 keer per jaar wisselen van de winter/zomerbanden op de velgen beschadigen? Heeft iemand London velgen met hetzelfde probleem?
  2. Heb je daar een productnummer van? Mijn TDI heeft witte verlichting, mijn GTE blauw. En dat blauw is toch mooier. Dus wil ik dat graag in mijn TDI ook....
  3. Tja, ik ben niet zo van naming & shaming op internet. Alleen als het echt te gek wordt zal ik namen vermelden, om te voorkomen dat anderen tegen hetzelfde aan lopen.
  4. Tja, om nog maar niet te spreken over andere dingen die niet helemaal goed zijn gegaan bij de aflevering. Ik ga wel even goed kijken of nu alles goed is met het raam. Ik wil geen lekkage.
  5. Voor zover ik kan zien is de ruit echt los geweest en weer gelijmd. Ik heb daar vanochtend ook echt specifiek om gevraagd. Morgenmiddag ga ik nog even goed kijken bij daglicht. Maar ik zag nu wat lijmresten zitten op het raam en de lak die er gisteren niet waren. En daarbij: ik mag toch hopen dat een gerenommeerde VW dealer nog wel enige eerlijkheid heeft?
  6. Net even de parafaan een stukje los gemaakt. En dan zie je dit dus. Het zit echt klem onder de ruit:
  7. Precies. Maar nu zit het klem tussen het raam en de body dus......
  8. De ruit is echt veel beter. Die andere ruit had echt een probleem met het laminaat. Ik baal enorm. Ik snap nu wel waarom ik dacht dat het raam open stond. En waarom er zoveel motorgeluid binnen kon dringen. Er zit gewoon een hele spleet tussen het raam en de carosserie. Normaliter is zo'n blokje bedoeld om te voorkomen dat de ruit naar beneden zakt tijdens het drogen. Nu zit het blokje echt klem tussen de binnenzijde van de ruit en de carosserie. Ik geef je op een briefje dat de ruit nu niet goed gelijmd zit.?
  9. De ruit is hetzelfde. Maar ik heb net even in onder de motorkap gekeken en ik denk dat ik weet wat het probleem is. Er zit nog een "plaatshouder" onder het raam, die hoort daar niet meer te zitten 2 uur na reparatie (is alleen bedoeld om de net gelijmde ruit op zijn plaats te houden tijdens het drogen). Bovendien lijkt hij niet op de juiste plek te zitten maar zit hij klem tussen het raam en de carosserie. Dat geeft een extra ruimte die er niet hoort te zijn. Heel goed is het niet te zien maar ik kan het net zien zitten onder de parafaan (onderdeel 7 maar dan aan de rechterzijde). Denk dat dat het probleem is. Nu maar hopen dat dit geen problemen met de ruit (lekkage....) gaat geven. Morgen dus weer terug naar de dealer. Ik ga er zelf niet aan zitten.
  10. Vandaag is de ruit vervangen. Helaas hebben ze een flinke kras gemaakt in de kunstof omlijsting van het raam. Dat wordt gelukkig nog vervangen. Wat mij echter tot mijn spijt opviel is dat er nu meer motorgeluid binnendringt. Bij het wegrijden dacht ik dat het raam of de deur aan de rechterzijde niet dicht was. Of dat men wellicht vergeten was de kunststof afdekkap van de motor terug te plaatsen. Maar dit alles was niet het geval. Zelfs mijn vrouw viel het op. Kan het zijn dat er bij het vervangen van de ruit ergens geluidsisolatie niet goed teruggeplaatst is? Of zou er wat anders aan de hand zijn?
  11. Mijn huidige Salvador (17") hebben zijn 7J met ET40. En dat zijn originele VW velgen. Maar voor 19" zie ik in ETKA alleen 8J ET44. Off-topic: de Salvadors gaan weg. Er zitten vlekken op de lak die er niet uit gaan. Heb overwogen om ze te laten poedercoaten maar ga toch naar een andere set. Met 7,5J ET 40. Zou toch moeten passen?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden