Ga naar inhoud

K32

Members
  • Aantal items

    8
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Community reputatie

1 Neutral

Profile Information

  • Plaats
    Plaats
  • Naam
    K32

Recente bezoekers van dit profiel

152 profielweergaven
  1. De kabel begint bij de accu die links achter bij mij zit met een aantal connectoren, via een geleider en dan door de buis van de klep en precies in die buis zit het nummer. In de foto staat mijn label. Ik weet niet wat jij allemaal aan boord hebt en of er een andere kabel is. Ik heb een camera in het slot zitten. Ik denk dat er maar 1 kabel is en als je geen camera hebt, dan is er een losse connector. Dus ja, zelf checken of het het juiste kabelnummer is. Ik heb een CC R uit 2009. De kofferbakkabel is echt een domme constructie (fout) bij de CC. YouTube en forums staan er van vol, zelfs reparaties, maar repareren heeft geen zin in mijn ogen want je weet gewoon nooit waar de breuk zit, en de soldering zal er na een tijdje aan gaan. Een nieuwe kabel was voor mij de enige oplossing. Dat lampje in de kofferbak trekt best wat stroom, is een oud Hollands gloeilampje, die moet uit, accu gaat echt leeg na een tijd. --- Je hebt het over "Hoe ga ik dat doen van een digitaal schermpje? " Ik ga er vanuit dat je een melding krijgt op het dashboard dat er een lamp niet goed is, deze melding had ik na een tijdje ook. Begon met de kofferbaklampje dat aan bleef, daarna gedoe met de achteruitrijcamera, daarna ging de klep niet open (en dan wel weer), daarna de dashboard melding dat er een lamp achter kapot was. Heb er zeker een half jaar naar lopen zoeken want soms was alles weer okee, en daarna weer prut.
  2. Hi, bij mij begon het met precies deze storing, nadat het kofferbaklampje aan bleef (soms wel soms niet) stopte de achteruitrijcamera zo nu en dan, en later ging de kofferbak niet meer open. O en later ook lampen-error-probleem op dashbord. Ik heb de kabelboom 100x gecontroleerd en dacht dat dit niet het probleem was, mooi wel dus. Dit is een probleem van de CC die veel voor komt. De kabel kost 90-100 Euro geloof ik, het nummer van de kabel zit nu net leesbaar in de buis van de kofferbak-arm. Vervangen is 1 uur werk (zitten schroefjes onder de alarmdriehoek) Ik heb weken rondgereden met vreemde storingen, en had dit als eerste moeten doen :| zelfs een deukje door met de zijkant van de hand op de kofferbakklep te 'stompen' want dat hielp zo nu en dan. Het is een leuke auto, vol met elektronica, hoe ouder hoe meer gekke storingen ik meemaak...
  3. Hi, ik kwam dit tegen: Notes: For 2008 vehicles: Haldex units that start with Part # 0AV use Gen 2, units with Part # 0BS or 0AY use Gen 4. https://www.etektuning.com/haldex-gen-4-tuner-for-passat-cc-tiguan-4motion/ Ik denk dit deel ik voor de geinteresseerde want ik heb nu een foutmelding: 00448 en kwam tijdens het zoeken naar informatie deze (oude) post tegen. Pomp voor Haldex-koppeling V181-open stroomkring https://sites.google.com/site/1810martin/fault-codes-00000---00499 Ik denk dat de pomp stuk is of defecte kabel/connector. Ik ga het zelf proberen te vervangen, als het lukt zal ik foto's maken en hier aan toevoegen. @moderator, als ik foto's van het vervangen maak, moet dat dan een nieuwe thread worden)
  4. Hi, ik heb nu ook een RNS510 die continue blijft herstarten rebooten. Op forums las ik dat je dit met een firmware op CD kan oplossen. Maar helaas, alle formaten CD/DVD geprobeerd geen resultaat. (en ik las ook dat je niet veel van de huidige firmware mag gaan afwijken, maar die weet ik dus niet). Ik ben op zoek naar een bedrijf of iemand die deze RNS510 voor mij kan repareren. Wie heeft een goed adres in Friesland (Sneek, Leeuwarden, Heerenveen, Drachten)? Hoor het (natuurlijk) graag, K32
  5. Ook de zekeringen verwijderd onder de motorkap? Dan gaat het bij jou goed, bij mij niet..
  6. Mijn oplossing (ik heb geen VAGCOM misschien gaat het daar ook mee) -Niet de zekeringen loshalen, dan worden de aangemelde remotes verwijderd, echt. -Naar de dealer gegaan, de remotes opnieuw laten aanmelden ... geen 10 minuten, done.
  7. Geweldig, bedankt voor de reacties. Mijn accu zit in de kofferbak, en daar zie ik geen extra zekering... Het is een standkachel, er start een kachel op die het water verwarmt. Goede tip, ik ga meteen even kijken of er ergens nog een extra zekeringhouder is onder de motorkap zit. Waarschijnlijk heb ik dan zekeringen getrokken van iets anders...Elke zekering die te maken heeft met 'heizung' heb ik geprobeerd. Ik zou graag foto's willen toevoegen, maar helaas gaat dat niet (ook niet de flash addon, firefox, 130 kB per foto, Iemand tips?)
  8. Hi, ik heb een VW CC Passat CC uit 2007 met een Webasto standkachel. Ik kan de afstandbediening van de standkachel niet meer vinden. Ik heb een gebruikt exemplaar gevonden (die werkend uit een andere auto is gekomen) en wil die gaan aanmelden. Of ik ga een nieuwe kopen zoals deze, maar dan zonder het VW-logo: http://www.webasto-store.nl/Webasto-waterverwarming/webasto-waterverwarming-toebehoren/Webasto-1314636A-afstandbediening-Telestart-T91-zwart-los Ik wil dan eerst wel zeker weten dat ik hem kan aanmelden... Een nieuwe originele kost a whopping €305,55 inclusief BTW (en inclusief aanmelden) bij de dealer. Flinke prijs voor zo'n remote... Ik heb de handleiding van de T91 bij Webasto gevonden: https://www.webasto.com/fileadmin/webasto_files/documents/international/car/technical-documentation/car-technical-documentation-telestart-t91.pdf Hier staat dat het aanmelden erg simpel is. 1-haal "een" zekering er uit, wacht 5 seconden 2-stop de zekering terug, en druk op de OFF toets van de remote na 2 seconden en binnen 6 seconden, gedurende >1 seconde Youtube: Maar ja dat heb ik dus geprobeerd en dat gaat niet. Ik heb alle 4 verschillende zekeringen die te maken hebben met de "Zuzatzheizung" nu geprobeerd en de remote wil zich niet aanmelden. -Is er iemand die dit wel is gelukt? -Weet iemand welke zekering het moet zijn? Als er meer informatie nodig is, dan kan ik dat opzoeken. Ik ben erg benieuwd.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden