Ga naar inhoud
  • 0

Jongens Help USA Blinker 3b


Yagmurlu

Vraag

Hoi,

 

Na het mod van Eric (B5.5racer) en Rutger (rutgerf) wilde ik ook zo'n USA Knipperlichten mod hebben.

Dus heb ik het ook besteld op de e-bay.

 

Net binnen en het regent niet dus dacht gelijk gaan proberen maar kwam er niet uit. Ik heb ook het KB gelezen en kon niks uithalen uit het verhaal,

Ik heb een 3b. Ik heb ook twee keer het stadslicht moeten vervangen door een kortsluiting.

 

Kan iemand mij misschien een heldere uitleg geven hoe het moet? welke kabel waar moet worden aangesloten enzo???

Ik heb precies hetzelfde besteld als die van Eric en Rutger, ook ene kant blauwe kabel andere kant rode en een zwarte.

 

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Hoi,

 

Na het mod van Eric (B5.5racer) en Rutger (rutgerf) wilde ik ook zo'n USA Knipperlichten mod hebben.

Dus heb ik het ook besteld op de e-bay.

 

Net binnen en het regent niet dus dacht gelijk gaan proberen maar kwam er niet uit. Ik heb ook het KB gelezen en kon niks uithalen uit het verhaal,

Ik heb een 3b. Ik heb ook twee keer het stadslicht moeten vervangen door een kortsluiting.

 

Kan iemand mij misschien een heldere uitleg geven hoe het moet? welke kabel waar moet worden aangesloten enzo???

Ik heb precies hetzelfde besteld als die van Eric en Rutger, ook ene kant blauwe kabel andere kant rode en een zwarte.

 

Alvast bedankt

 

dit heb je nodig

heb ik gevonden bij

 

http://www.passatplus.de/umbauten/sml/adapter.htm

 

2x 813 972 927 Stecker (3-polig) 11,72 Euro

1x 000 979 135 Leitung mit 2 Kontakten (1,0 mm²) 2,20 Euro

2x 000 979 227 Leitung mit 2 Kontakten (2,5 mm²) 2,20 Euro

2x 813 972 926 Stecker (2-polig) 10,32 Euro

2x 000 979 203 Leitung mit 2 Kontakten (2,5 mm²) 2,20 Euro

2x 3B0 953 123 A Lampenfassung 9,86 Euro

2x N 901 298 01 2-Faden-Glühlampe, gelbglas 5,56 Euro

44,06 Euro

 

en zo komt het dan eruit te zien

 

ik hoop dat je hier wat aan hebt

mvg dennis

 

 

 

 

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

post-5346-1423823193,6772_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo Dennis thanks voor het opzoeken maar, Ik heb deze gekocht http://cgi.ebay.nl/US-Standlicht-Blinke ... 240%3A1318

 

Ik begrijp het 'Anschlussübersicht' niet. Ik snap wel dat de blauwe kabel met de stadslicht en de rode kabel met de knipperlicht verbonden moet zijn maar waar moet de zwarte kabel die deraan zit vast worden verbonden???

 

Alvast bedankt jongens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

zwart is massa (min achter de lampen)

rood op de plus van je knipperlichten

blauw op je stadslichten (plus achter je lampen)

 

wat 3v zegt kan ook nog wel eens waar zijn.

 

ik heb het even zitten vergelijken met die ik heb gestuurd en volgens mij moet je het zo aansluiten.

probeer maar eens.

laat even weten of het gelukt is

gr dennis

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hoi,

 

Na het mod van Eric (B5.5racer) en Rutger (rutgerf) wilde ik ook zo'n USA Knipperlichten mod hebben.

Dus heb ik het ook besteld op de e-bay.

 

Net binnen en het regent niet dus dacht gelijk gaan proberen maar kwam er niet uit. Ik heb ook het KB gelezen en kon niks uithalen uit het verhaal,

Ik heb een 3b. Ik heb ook twee keer het stadslicht moeten vervangen door een kortsluiting.

 

Kan iemand mij misschien een heldere uitleg geven hoe het moet? welke kabel waar moet worden aangesloten enzo???

Ik heb precies hetzelfde besteld als die van Eric en Rutger, ook ene kant blauwe kabel andere kant rode en een zwarte.

 

Alvast bedankt

 

Ik heb de KB ook ff gelezen en kon er ook geen wijs uit worden :mrgreen:

 

Heb ff gezocht en heb de orginele inbouwbeschrijving er gehaald.

Je moet dus de +draad naar het knipperlicht doorknippen, de draad die naar het knipperlicht gaat verbind je met de rode draad, de draad die de kabelboom ingaat verbind je met de zwarte draad, en de blauwe draad verbind je met de +draad van t stads licht.

 

Hoop dat je er wat mee kunt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden