Ga naar inhoud
  • 0

vraagje over 20inch op passat 3c UPDATE VELGEN GEKOCHT!


darkmen

Vraag

Ik heb misschien mooie 20'ers op het oog, maar er zitten nog hele goede banden omheen en die zou ik er dan ineens bijnemen

 

maar het zijn de maten 8.5j et 35 20inch

met banden 235/30/20

 

zou dit passen op mijn passat 3c??

 

Ik heb standaard et 45 dacht ik? dus et 35 komt al 10mm meer naar buiten en dan die 235 nog eens :blink:

 

de wagen is redelijk hard verlaagd, dus zou dit vooraan probs kunnen geven met afdraaien?

 

ik rijd nu met 225-35-19 et 45 en niks problemen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

heb zonet 20 inch gekocht, het zijn wel andere geworden

 

het zijn OEM s8 velgen geworden (vorig model) met et 44 of 46 en vooraan 8.5j en achteraan 9j

Deze worden op de spaken nog gepolijst en tussen de spaken gewoon grijs..

ze liggen nu bij puc om te polijsten 8)

 

Nu nog voor banden rondkijken en laat de lente dan maar beginnen :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

tx for the comments , ook al zijn er nog geen fotos, ik zal één van de dagen eens een projectje openen, is gemakkelijker dan hier overal tussendoor wat fotos te zwieren :-)

 

ik mag ze vanaf 23januari gaan halen, maar dan moeten er nog banden op.

 

Ben nog wat aan het twijfelen welk merk... een pirelli p zero of een vredestein sessanta, die laatste heb ik al veel goeds van gehoord en is ook iets gusntiger geprijsd...

 

Pirelli is sowiezo goed maar is wel merkelijk duurder, ga wel bij een A-merk blijven, want ben van mening dat je op schokdempers en banden niet moet/mag besparen..

Hoop wel dat ik nog wat comfort ga hebben :mrgreen: anders komen er terug 16inch onder... lol :D

 

Misschien nog mensen met andere goede merken die een 225-30-20 leveren???

 

@ paszenger, voor uwe ex velgen die nu bij die nederlander zijn had ik ook een bod gedaan, maar die verkoopt zijn wagen eerst met velgen en indien koper deze niet moet hebben verkoopt hij ze pas apart...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik had BF Goodrich en was daar zéér tevreden van.

 

Mijn ex velgen zitten nu op een audi A6, er rijdt ook nog een caddy rond met dezelfde, hij verkoopt de caddy maar die wielen hebben net iets andere maten, deze zijn alle 4 8,5 breed. De mijne waren 2 x 8,5 en 2 x 9 breed

 

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden