Ga naar inhoud
  • 0

speakers onder hoedenplank aan metaal constructie


mik-e

Vraag

HEYYYY

 

Ik heb al een aantal dingen gelezen wat betreft inbouwen van ovale hoedenplank speakers in een 3b.. maar weet iemand ook of deze speakers aan het metale gedeelte vastgemaakt kunnen worden zonder dat je daar een lelijk geluid aan overhoud ??????????

 

ik wil namelijk niet de contructie die er zit kapot maken of aanpassen... en al helemaal geen gaten in de hoedenplank zelf maken.. vind dat persoonlijk niet zo heel erg mooi en is ook diefstal gevoelig..

 

kan iemand mij hier informatie over geven voordat ik ga boren enz. ?????

 

alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

ronald.. heb jij dit ook zo gedaan??? of heb je dit bij iemand anders al gezien???

de reden waarom ik het vraag is omdat het door het gewicht van de speakers nog wel eens zou kunnen gaan trillen .. en dan heb je geen zuiver geluid meer....

 

ik hoor het graag nog van je?? of van anderen als ze er ervaring mee hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb in mijn wagen een Infinity CS1 set. Was toen top of the bill. Maar in plaats van gaten maken in het ijzerwerk is er bij mij een soort van opbouw gemaakt zodat alles bij het oude is gebleven. Ik wil best wat foto's maken als je interesse hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ok is ook een oplossing natuurlijk.. .en als het makkelijk te doen is waarom niet.. zo hou je inderdaad alles mooi intact...

Als je foto's wilt maken graag... ben zeker benieuwd hoe je dat gedaan hebt... Ga je ze dan hier posten ???

Nou ik hoor het wel.. ben erg benieuwd.. wilde dit weekend aan mn geluidsinstallatie gaan werken dus komt goed van pas....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou geen super reportage maar ik hoop dat je er wat mee kan.

 

item.JPG?rot=0

Hier zie dat er geen "blik" weggeknipt hoefde te worden. Het kastje wat je ziet is het scheidingsfilter.

 

item.JPG?rot=0

 

item.JPG?rot=0

De opbouw is gemaakt van spaanplaat met een hoge persing en bekleed

 

item.JPG?rot=0

 

item.JPG?rot=0

 

Groeten van Albert

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Constructie ziet er wel goed uit.. alleen is dat juist wat ik niet zelf wil...

ik wil dat de speakers niet zichtbaar zijn voor anderen en eigenlijk geen aanpassingen in de hoedenplank doen.. maar moet zeggen dat je het netjes en handig hebt afgewerkt... zit aardig wat geluid in zie ik ....

 

Hartstikke bedankt Albert :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden