Ga naar inhoud
  • 0

Box rechtsvoor werkt niet altijd


LED-Lightning

Vraag

Hallo,

 

Sinds kort heb ik met m'n Passat het volgende probleem. Als ik m'n radio 's avonds als ik thuiskom van m'n werk uitzet, zet ik doorgaans het volume ook wat lager (anders schrik ik me de volgende ochtend wild ;-)). Als ik 's morgens wegrijd dan zet ik de radio weer aan, en nu blijkt dat de box rechtsvoor geen geluid geeft.

 

Als ik vervolgens het volume van de radio wat hoger zet, dan springt de box ineens aan. De rest van de rit blijft de box het dan gewoon doen, ook al gaat het volume bijvoorbeeld weer lager.

 

Iemand een idee waar dit vandaan kan komen? Ergens slecht contact (maar dan kan ik niet verklaren waarom de box het wel gaat doen als het volume omhoog gaat)? Of heeft de box z'n beste tijd gehad?

 

Groetjes,

 

Ruben

 

- edit - Ik weet niet zeker of dit topic hier wel hoort. Als dit topic beter onder 'electronica' valt, feel free to move it...

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb het idee dat het in mijn geval ook een kabelbreuk is. Vandaag stapte m'n collega uit de auto en deed de deur dicht en meteen hield de speaker er weer mee op. Is dat doorvoerrubber redelijk eenvoudig los te krijgen, en - nog belangrijker - is het terug bevestigen van het rubber goed te doen?

 

Hopelijk is de breuk redelijk eenvoudig te vinden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb besloten om van de nood meteen een deugd te maken en heb met een bedrijf waarmee ik al vaker goede ervaringen heb gehad contact gehad om het geluidssysteem meteen maar wat uit te breiden en de storing op te lossen

 

Op het moment heb ik:

speakerset voorzijde, standaard VW

 

Dit gaat het waarschijnlijk worden:

- JBL 6507C componentenset (voorkant)

 

- JBL 6537 Coaxiale speaker (achterkant)

 

- JBL Basspro 2

 

Moet het wel nog even met de vrouw overleggen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb eens met moeder de vrouw overlegd en die vond de subwoofer wat teveel van het goede en gezien het feit dat er met de twee kinderen aardig wat versleept wordt als we ergens naartoe gaan wellicht ook wat minder handig. Nu ben ik niet uit op het stelen van de show met een muur aan geluid, het gaat me meer om lekker te toeren met een CD'tje erin wat ook nog een beetje lekker klinkt. Die komt dus te vervallen.

 

Dus heb ik eens een prijsopgave gevraagd voor de JBL 6507C composet voor voor- en achterkant omdat jullie al aangaven dat dit beter zou zijn (bedankt daarvoor). Het wordt overigens wel iets voor volgend jaar (januari), eerst nog een beetje sparen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden