Ga naar inhoud
  • 0

RCD 310 verlichting blijft branden


Jarno_h

Vraag

Ik heb vandaag voor mijn passat 3c de bestaande RCD 300 omgeruild voor de RCD 310.

De antenne nog niet aangesloten, want daar moet blijkbaar een verloopstekker in.

 

Maar als ik de auto nu uitzet, blijft de radio spelen. Als ik de radio uitzet, blijft echter de verlichting van de radio branden.

Moet er iets veranderd worden met de aansluiting, heb ik iets fout gedaan of is er iets mis met de RCD 310?

 

Jarno

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Krijgt toch nog een vervolg.

Gisterochtend stond mijn passat met een lege accu. Vandaag is alles doorgemeten. Het schijnt dat de RCD310 toch niet werkt in mijn passat.

Radio te nieuw of auto te oud. De passat is van febr. 2007.

Radio blijft communiceren met de auto en trekt de accu leeg, was het verhaal van de dealer.

 

Dat wordt dus weer helaas een andere radio inbouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja belachelijk he?

Zie ook mijn andere posting. Er hebben meer mensen dit probleem en er schijnt een oplossing te zijn.

Helaas geeft mijn volkswagendealer niet thuis.

 

Maar wat bedoel je met de Canbus adapter (versie 1.0 naar 2.0). Sorry ben hier niet zo in thuis. En wie is JNCS? Of vraag ik nu iets heeeeeel doms?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

JNCS is een online winkeltje waar ik wel eens wat gekocht heb. Nette mensen, goede adviezen.

 

De RCD310 is gemaakt om onder de softwareversie 2.0 van je CanBus systeem te werken. Wie weet heeft je auto nog versie 1.0 en dan zou zo'n "omzetter" van 1.0 naar 2.0 kunnen wrken. Ik vraag me dit af hoor, want volgens mij zit er in de 3C vanaf januari 2007 al versie 2.0.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden