Ga naar inhoud
  • 0

LMM wissellen ?


Rumble Mike

Vraag

Allereerst zal ik me effe voorstellen. Ik ben Maickel en ik heb sinds gisteren een Passat variant TDI uit '99.

Een mooie donker blauwe welke volgens de persoon waarvan ik hem gekocht heb helemaal is onderhouden en gechipt (chipmeister) bij Jos.

Tis er een met een weitec verlaging van 35 mm., kat leeg en EGR dicht, RS4 16", dakspoiler en getinte ramen.

 

Of het motorisch allemaal klopt wat de persoon waarvan ik hem heb gekocht zei, weet ik niet, maar hij rijd lekker. Hij heeft namelijk gezegd dat er geen Bosch LMM meer inzat, maar bij nader onderzoek staat er wel Bosch op :? dus reden om te twijfelen.

 

Nu kom ik bij mijn vraag...ik heb ook nog een golf 3 cabrio TDI.

De LMM uit de Passat is een bosch en in mijn golf heb ik een Pierburg zitten. Is het verstandig cq. kan (past het) het om deze te wisselen of is de chip ingeregeld met de huidige LMM.

 

Alvast antwoorden op jullie vraag, ik heb helaas nog geen foto's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik weet niet veel over motoren enzo... maar ze hebben mij ooit verteld dat die LMM krengen behoorlijk duur waren bij VW en je kreeg alleen maar bosh

 

Maar van een ander merk auto waren ze bijna 3 x zo goedkoop dacht ik...

En bij een ander merk auto kreeg je zo'n Pierburg.

 

Ik weet aleen niet meer welk merk auto dat was.

(was in ieder geval geen VAG)

Maar waarschijnlijk weet iemand anders hier op forum daar wel weer het fijne van :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden