Ga naar inhoud
  • 0

Telefoonboek RNS-MFD2?


Roy

Vraag

Ik vraag me nu al een tijdje iets af over de mogelijkheden van de RNS-MFD2.

In onze auto is Bluetooth geinstalleerd. Opzich heel handig natuurlijk, het volume kan je ook gewoon met de navigatie regelen. Ik snap alleen niet waarom de mogelijkheid er niet is om namen te plaatsen in de navigatie. Wanneer er nu getelefoneerd moet worden moeten we eerst ons mobieltje pakken, alvorens we kunnen telefoneren. Niet bepaald hands-free volgens mij... :roll:

 

Kortom: kan iemand mij verteleen waarvoor de toets 'TELE' dient bij dit navigatiesysteem :?: :

 

7612002020_15639.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

jullie hebben dus het CD-systeem. ik heb laatst eens begrepen dat in de handleiding bij die knop stond "voor eventuele latere functies".

echter er is nooit iets voor de knop gekomen, dus de dvd-versie heeft die knop ook niet meer...

 

hebben jullie

1. af-fabriek bluetooth (zogenaamde telefoonvoorbereiding premium), met toetsenbordje dat uit dashboard klapt links van alarmlichten-knop?

 

2. af-fabriek telefoonvoorbereiding met houder rechts naast middenconsole op dashboard met toestel-specifieke cradle?

 

3. achteraf inbouw bluetooth carkit?

 

if 1; dan zou telefoonboek via navi-scherm het wel moeten doen.

 

if 2; dan niet want deze toestellen maken geen verder contact met audio in de auto dan het geluidssignaal naar de speakers.

 

if 3; dan ook niet, zie 2. blijkbaar wel netjes ingebouwd met mutebox via originele audio en dus niet -zoals 'vroeger'- met aparte carkit-speaker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vincent,

 

er is geen mutebox nodig voor het aansluiten van een carkit via de RNS MFD2-CD versie, je hoort/ziet regelmatig dat er een mutebox wordt ingebouwd, maar op het systeem zit een TEL+ en een TEL- aansluiting in de quad-lock, de speakerdraad hier op aansluiten en klaar... een kennis van mij had het uitbesteed en moest inderdaad ook een mutebox betalen, ik was met EUR 3,- (voetjes voor in de quadlock) klaar.

 

Gr. Jos

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden