Ga naar inhoud

Aero 3C ruitenwisser achter op 3BG?


Eltuuro

Aanbevolen berichten

Hi Medeforummers;

 

Kan iemand van jullie mij zeggen of dat het mogelijk is om een aero achterruitwisser afkomstig van een 3C, zonder verdere modificaties te plaatsen op een 3BG (dus niet omdraaien o.i.d). Zie de foto voor de 3C versie. Ik heb nog een normaal ijzer model.

 

Alvast bedankt!

 

Eltuuro

post-5040-1423822877,0079_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom er toch nog even op terug, aangezien ik op een ander (duits) forum het volgende tegenkom:

 

"Prinzipiell schon....

 

Allerdings nicht wenn du hinten auf Aerotwin-Wischer umrüsten möchtest. Den dafür benötigten Wischerarm gibt es nur für Endlage rechts."

 

En dat brengt me dan weer aan het twijfelen--> concreter dus de vraag: Is het mogelijk om de huidige "linksdragende" ijzeren ruitenwisser + arm te vervangen door een Aerotwin model, zonder daarbij de motor te vervangen (en hem dus "rechtsdragend" te maken).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom er toch nog even op terug, aangezien ik op een ander (duits) forum het volgende tegenkom:

 

"Prinzipiell schon....

 

Allerdings nicht wenn du hinten auf Aerotwin-Wischer umrüsten möchtest. Den dafür benötigten Wischerarm gibt es nur für Endlage rechts."

 

En dat brengt me dan weer aan het twijfelen--> concreter dus de vraag: Is het mogelijk om de huidige "linksdragende" ijzeren ruitenwisser + arm te vervangen door een Aerotwin model, zonder daarbij de motor te vervangen (en hem dus "rechtsdragend" te maken).

 

ik heb een wisserarm van een nieuwe Polo met een aero wisser van een transporter. Dit past perfect op een 3BG.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom er toch nog even op terug, aangezien ik op een ander (duits) forum het volgende tegenkom:

 

"Prinzipiell schon....

 

Allerdings nicht wenn du hinten auf Aerotwin-Wischer umrüsten möchtest. Den dafür benötigten Wischerarm gibt es nur für Endlage rechts."

 

En dat brengt me dan weer aan het twijfelen--> concreter dus de vraag: Is het mogelijk om de huidige "linksdragende" ijzeren ruitenwisser + arm te vervangen door een Aerotwin model, zonder daarbij de motor te vervangen (en hem dus "rechtsdragend" te maken).

 

Als ik met niet vergis is die in de loop van 2003 naar rechts liggen gegaan.

Is een harware matige verandering zover ik weet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga mijn ruitenwisser waarschijnlijk binnenkort vervangen door zon dopje dat zo dik is als de raam, dus dan mag je die van mij wel overkopen als je er toch één zoekt, aan een zacht prijsje...

 

Is van een 3c variant, maar ik gebruik het NOOIT, en vind het op een donkere raam niet mooi staan het is er nu precies opgeplakt de wisser..

 

Ik had dit bij mijn vorige wagen (golf4) ook gedaan

 

tom

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden