Ga naar inhoud

Poetsmachine sporen


Peter

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Sinds het zonnetje weer een beetje tussen de wolken doorpiept 8) en dan in de lak van mijn auto schijnt, zie je van die vreselijke sporen van zo'n roterende poetsmachine :x en dat is zo jammer :cry: Weet iemand een manier of adres die de lak (Moonlight Blue) weer z.g.a.n. kan krijgen. Ik heb een poetsbedrijf benaderd om de Passat te laten behandelen met Teflon, iets van FLON,..huppeldepup, maar de brave man van het poetsbedrijf zegt dat je altijd :?:? van die sporen krijgt,....dat heb je nou eenmaal 8O als je een auto poetst,......is hij nou helemaal van de pot ger...kt :x

 

Iemand een :idea:

 

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

flon2000?

 

Poets strepen blijf je altijd wel zien, maar de truc is om de poetsmachine op een laag toerental te laten draaien.

 

Vrienden van mij hebben een revisie / schade herstel bedrijf en doen aan professioneel poetsen (o.a. ferrari's , austin martin etc). Mijn auto is pas ook helemaal gepoetst ivm kleine krasjes en bij mij zie je absoluut geen sporen van de poets machine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de auto van mijn vader eens laten poetsen/behandelen met dat teflon spul. Zag er uitstekend uit, geen sporen van poetsen.

 

Toen ik mijn eigen auto de binnenkant wilde laten reinigen hadden ze blijkbaar meer haast: overal een soort van cockpitspray (gelukkig niet die echte plakbagger). Sindsdien niemand meer aanbevolen daar. Terwijl ze die eerste zo uitstekend gedaan hadden.

 

Mijn eigen auto zou ik ook wel eens goed behandeld willen zien, alleen zit er zoveel steenslag op de motorkap dat ik denk dat dat toch hopeloos zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Peter,

 

Ik heb toevallig zaterdag mijn auto laten doen, maar ik heb geen sporen meer. Alles is goed gegaan, het ligt niet aan de machine, maar aan degene die hem gebruikt. Maar hij is dan ook 4 Ã 5 uur bezig geweest, dus het is wel mogelijk.

 

Antonio

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden