Ga naar inhoud

keuzes, keuzes...


Codeblack

Aanbevolen berichten

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

superkar!

 

Ik ben inmiddels weer terug thuis (het weer wat niet echt tropisch), ik ben nog langs Elim gekomen ook nog. (ik neem aan dat jij op de a37 ook afslag Geesbrug komt ook in Elim te komen, toch? Als je dan -komende vanuit Hoogenveen - rechtsaf naar Elim gaat is Geesbrug de andere kant op aan het einde vd afslag. Als je 2 minuten doortuft ben je alweer door Geesbrug heen.

 

Maar hoe dan ok, gefeliciteerd met je aankoop, ik hoop dat je er enorm veel plezier mee zult hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag even onderweg snel wat foto's gemaakt. Aardig wat km's gemaakt vandaag: van Elim via Utrecht naar Rotterdam, daarna naar Amsterdam (en zometeen weer naar Elim). En man wat rijdt dat lekker. VW TDI: een brilliante uitvinding. :lol:.

 

Het is bijna een automaat: zet 'm in z'n 6 en of je nu 80 of 160 rijdt, als je 't gas intrapt voel je nog steeds een duw in je rug.

En het verbruik?... tot 200 ongeveer 1:3, daarna +/- 1:10 8).

post-5641-1423822897,0536_thumb.jpg

post-5641-1423822897,1161_thumb.jpg

post-5641-1423822897,1942_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks guys :D. Ik ben er ook zo groots mee als een jonge hond met 3 lullen :P (oh... en dan geen tekkel he, dat doet zo'n zeer bij het opstappen van de stoep).

 

@Passat03: dat is wel één van de dingen op m'n lijstje, ik ben alleen bang voor lakschade; wat is de beste manier om die letters eraf te krijgen zonder schade?

 

Verder ben ik op korte termijn iig van plan om de kentekenplaathouders te vervangen (heb geen zin om reclame te maken voor de dealer :roll:). Ik heb chromen houders gezien en die lijken me mooi bij deze auto te passen. Ik denk ook aan een (ook chromen) embleem-loze grill. In beide gevallen... eerst ff fotoshoppen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

@Passat03: dat is wel één van de dingen op m'n lijstje, ik ben alleen bang voor lakschade; wat is de beste manier om die letters eraf te krijgen zonder schade?

 

Verder ben ik op korte termijn iig van plan om de kentekenplaathouders te vervangen (heb geen zin om reclame te maken voor de dealer :roll:). Ik heb chromen houders gezien en die lijken me mooi bij deze auto te passen. Ik denk ook aan een (ook chromen) embleem-loze grill. In beide gevallen... eerst ff fotoshoppen...

 

 

Kun je met visdraad doen en een fohn, en anders kom je maar langs.

Polijst ik het ook direct voor je.

 

Heb ook nog wel een paar nw. blanko zwarte kenteken houders liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden