Ga naar inhoud
  • 0

deurslot ACHTER portier


18T

Vraag

inmiddels zijn de problemen met het voorportier (slotunit, signaalgever voor deur open/dicht microschelaar kaduk) wel bekend. Er zijn al wat 'how-to's' te vinden op het internet.

 

Maar, bij mij werkt het ACHTER portier niet goed. En ik krijg die ruit er toch niet goed uit. Heeft iemand hier ervaring mee?

 

De ruit zit met wat kunststof bussen/houders vast maar ik heb geen idee hoe de metalen plaat (met de electromotoer etc) te scheiden van de ruit om zo bij het slot te kunnen.

 

Any ideas??

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

bij mij is het een kabeltje dat uit het handvat is geschoten.

Dat weet ik (gezien op 't internet) maar ik krijg de deur niet voldoende uitelkaar om er bij te kunnen. Best frustrerend om er pas aan het eind van het uitelkaar halen van de deur achter te komen dat je de plaat niet kunt scheiden van de ruit. Dan is er geen keus dan de hele zooi weer terug inbouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

laatste info geeft aan dat je eerst het kleine kunststof busje eruit moet tikken en dan het grotere dat daar omheen zit.....

 

werk aan de winkel dus.

 

 

Gevonden op problemcar.nl waar ook enige tips staan over achterportiersloten die niet open willen met / zonder de centrale vergrendeling etc.

- kabels tussen deur en carrosserie doorgesleten

- slotunit vervuild

- andere kabels klem

 

keus genoeg dus :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden