Ga naar inhoud
  • 0

EGR afdoppen


builiche

Vraag

Hoi allemaal,

 

ik weet dat er hier genoeg over te vinden is, alleen liep ik tegen een probleempje aan... ik zie teveel in mijn motorruimte :D

 

teveel? ja kijk maar eens op de foto, ik zie verschillende pijpjes, heb de bovenste los gehad (rode cirkel) maar die zat vol met olie... ik ging er vanuit dat de onderste dus ook vol zou zitten.

 

zou iemand mij kunnen vertellen wat ik verkeerd doe?

 

Groetjes,

 

Robbert

post-3390-1423822639,8341_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Dat buis je volgen wat onder in de ERG klep binnen komt.

 

Ronde hoedje met het slangentje er aan :)

 

het ziet er wel vies uit uit...dingen lekken vaak.

 

dus als ik het goed begrijp had ik wel de goeie... maar het klopt dan toch niet dat er olie of in ieder geval vloeistof in zit neem ik aan?

 

en hij ziet er inderdaad vies uit ja, dat wat je ziet is waarschijnlijk dat beige spul, das lijm ofzo denk ik, het is keihard in ieder geval :D

 

maar ik moet dus dat pijpje hebben waar die rode cirkel staat, die loopt namelijk naar de "ufo" toe, de klep dus.

 

ik vraag me ook af wat nou die dikke buis is die er onder zit, die zit ook vol vloeistof denk ik zo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Volgens mij heb je een automaat of niet, want op de foto zie ik een watergekoelde egr-pijp. Weet niet wat voor een afdekplaatje je hebt, als het een dunne is zou ik hem met twee pakkingen bij het pijpje met de blauwe cirkel plaatsen. Dus op het uitlaatspruitstuk.

 

het is inderdaad een automaat, ik wist niet dat je dat zo zag ;)

 

maar bij het uitlaatspruitstuk moet ik hen dus dichtmaken.. ik heb nog geen plaatje hoor, maar wilde zien wat ik dicht moest maken...

 

ik zal het eens onder handen nemen als de auto terug is, hij staat nu weer terug bij het bedrijf wat de automaat gereviseerd had.

 

bedankt voor de hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden