Ga naar inhoud
  • 0

Help taal omgezet Met Vag COM


konijn

Vraag

Hoi allemaal,

 

Ik heb een ingevoerde auto uit Frankrijk. Destijds heb ik de taal om

laten zetten in Engels. Hierbij gaf hij uiteraard alles aan in miles.

Nu vond ik dit vervelend en hebben ze bij de vw dealer de taal omgezet in Duits. Echter nu komt het probleem. Bij de engelse instellingen gaf de boardcomputer de zender weer van de radio. Bv 3FM. Nu is dit in de Duitse taal niet meer het geval. Kan ik dit verhelpen. Weet iemand hoe dit kan?? Of heeft de dealer niet alle instellingen goed overgezet en heb ik € 22 voor jan met de korte achternaam betaalt.

 

Ik hoor het graag.

 

Groet,

 

Passat TDI 130 PK

 

Ik kom uit Nijverdal Overijssel. Bij wie kan terecht voor VAG com

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

als je de taal in Engels omzet mag ie niet ineens Miles gaan weergeven dan is er ook al iets mis.. zij hebben waarschijnlijk de landcodering aangepast die wij(forummers) meestal in Japans zetten ivm de 1L op 18km verbruiksaanduiding..

 

Ik weet niet waar je in NL woont, maar als je iets specifieker durft te zijn dan is er misschien wel iemand in de buurt die vag-com heeft.

 

Je hbt nmw dus 22 euro voor nop betaald..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
als je de taal in Engels omzet mag ie niet ineens Miles gaan weergeven dan is er ook al iets mis.. zij hebben waarschijnlijk de landcodering aangepast die wij(forummers) meestal in Japans zetten ivm de 1L op 18km verbruiksaanduiding..

 

Ik weet niet waar je in NL woont, maar als je iets specifieker durft te zijn dan is er misschien wel iemand in de buurt die vag-com heeft.

 

Je hbt nmw dus 22 euro voor nop betaald..

 

Ik kom uit overijssel. Nijverdal om precies te zijn. Weet jij iemand die me kan helpen? Ik hoor het wel even.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden