Ga naar inhoud
  • 0

alarmlichtschakelaar


Adamski

Vraag

Heb weer een aparte storing, namelyk wanneer ik richting heb aan gegeven, en de richtingschakelaar is weer in de neutraalstand, blyft de alarmlichtschakelaar tikkeren in een hoog tempo. Lampen knipperen niet je hoort hem alleen tikkeren, heel iritant! Weet iemand wat dit is????

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi Adamski,

 

Je precieze klacht herken ik niet maar bij mij kraakte het relais van de alarmlichtschakelaar en ging de richtingaanwijzer afwisselend snel en langzaam.

Het relais achter de schakelaar van de alarmverlichting is toen vervangen (ong 20 euro) en daarmee was de klacht verholpen.

 

De monteur zei overigens dat dit een bekende kwaal was bij deze auto's vooral als ze regelmatig een aanhanger/caravan trekken.

 

groet,

 

Lex

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zelfde euvel gehad. In eerste instantie de alarmlichtschakeklaar vervangen. Maar dit had geen effect. Bij de beurt 2 weken gelden is de knipperlichtschakelaar (hendel incl cruise-control) vervangen. Probleem verholpen. Kosten rond de 55 euro (ex btw) voor de hendel en nog eens 55 euro voor in- en uitbouwen. Kost wat maar het irritante knipperen is voorbij.......... :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt voor de reacties, toch bly dat ik niet de enigste ben met dit probleem. Zit niks anders op dan naar de dealer te gaan en de knipperlichtschakelaar te vervangen. Hy doet het nu soms ook al spontaan!!!! Electronica is leuk, maar soms (comfortmodule, raammechanisme en nu dit) ,alhoewel het tdiblokje loopt als een tierelier!!!!!! :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden