Ga naar inhoud

pasat verkocht


shellshock83

Aanbevolen berichten

hoi

 

ik vindt het altijd jammer als je van merk wisselt dat dan het nieuwe merk direkt door de stront getrokken wordt ik kocht in 1998 een nieuwe golf 1600cc benzine een bak elende daarna een tdi nee meneer dit is het hou op schei uit kan nog janken toen een polo daar begin ik niet eens over en over de passat ook niet meer vw is in mijn ogen ook niet zo degelijk meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry hoor.. maar je zit op een VW Passat forum.. dan kun je toch ook wel een beetje van zulke reacties verwachten... VW rijders zijn over t algemeen al niet zulke opel liefhebbers.. er zijn uitzonderingen!!! :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

 

ik vindt het altijd jammer als je van merk wisselt dat dan het nieuwe merk direkt door de stront getrokken wordt ik kocht in 1998 een nieuwe golf 1600cc benzine een bak elende daarna een tdi nee meneer dit is het hou op schei uit kan nog janken toen een polo daar begin ik niet eens over en over de passat ook niet meer vw is in mijn ogen ook niet zo degelijk meer

 

OPEL SUCKS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook geen opel liefhebber, maar als opel zo slecht zou zijn waarom rijden er dan zoveel mensen in?

Me zwager is ook van een golf 4tdi naar een opel vectra station gegaan. Rijd super zegt ie, geen rammeltjes en kraakjes.

Bedoel hiermee te zeggen dat ik het wel begrijp dat sommigen over stappen op ander merk, helemaal na al die slechte ervaringen van vw. tsja en opel is nu eenmaal goed betaalbaar, maar mij NOOIT gezien in een opel hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het staat iedereen vrij om te switchen van merk.

En net zoals eerder al aangegeven, je bent per slot van rekekning aanwezig op een Vw forum en dan zijn reacties op je keuze te verwachten.

 

Ik hoop overigens dat je wel wat meer geluk hebt met je nieuwe aanwinst en dat je er een hoop fijne ( en vooral veilige) km's mee zult maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden