Ga naar inhoud

Welke PDC voor originele onderlip


Marcus

Aanbevolen berichten

Daar heb je ook wel gelijk in. Wat je ook zou kunnen doen is een 2e hands of nieuwe originele lip bestellen en daar mee gaan spelen. Een maat van mij is daar mega handig in en zo kan je er misschien zelf wel een knik in maken net als bij de lip van de variant!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 months later...
*schopje*

 

Ik wilde net mijn oude onderlip erafhalen, maar kreeg de schroeven "op de hoek" dus mooi niet los? die zitten niet in zo'n klemmetje geschroeft. Klopt dat? hoort dat? de rest gaat natuurlijk wel netjes los, maar die niet %$#^!%$#!

 

mij niet bellen he :mrgreen:

zitten met soort plastic plug met een pinnetje erin, 1 heel houden, ander mag kapot en krijg je er bijna niet heel uit zonder demontage van de bumper

Link naar reactie
Delen op andere sites

*schopje*

 

Ik wilde net mijn oude onderlip erafhalen, maar kreeg de schroeven "op de hoek" dus mooi niet los? die zitten niet in zo'n klemmetje geschroeft. Klopt dat? hoort dat? de rest gaat natuurlijk wel netjes los, maar die niet %$#^!%$#!

 

mij niet bellen he :mrgreen:

zitten met soort plastic plug met een pinnetje erin, 1 heel houden, ander mag kapot en krijg je er bijna niet heel uit zonder demontage van de bumper

 

edit

 

viewtopic.php?f=103&t=17835&st=0&sk=t&sd=a&start=180

zie blz 13

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk bel ik jou dan niet.. ik denk dat doe ik "ff" jeukbal :mrgreen:

Maar die pinnetjes bedoel ik dus niet. Ik heb het over de schroeven (torx) onder de auto op de hoeken, dus niet bij de wielen, maar helemaal achterop.

 

Je zal het wel zien, want ik ga je er toch mee lastig vallen JWT! :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden