Ga naar inhoud

Verlagen,..ja of nee


Peter

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben op zoek naar een setje gave velgen, maar bij welke maat (17-18-19) zou je moeten verlagen of hoeft het niet echt :?:. Ik wil wel wat comfort inleveren, maar het moet geen houten blokkenvering worden. Bij mij in het dorp hebben we van die heerlijke spoilerkillers in het wegdek waar menigeen kruipend overheen moet :x , dus grondspeling moet ik toch wel houden wil ik nog thuis kunnen komen. Het mooist is natuurlijk als de wielkasten lekker "vol" zijn.

 

Ik wist niet dat een setje velgen uitzoeken zo moeilijk was :?

 

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen komen er 18 inch RS-4 velgen op bij mij :D:D

Ik heb lang getwijfeld tussen 17 en 18 inch maar ga toch voor 18 (is bigger better??)

Ik ben wel van plan om binnenkort de wagen iets te verlagen, maar moet wel comfortabel blijven. Ik houd je wel op de hoogte.

 

Gr. Marc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo. als jij alleen de vering verandert maar niet de schokbrekers dan blijft het comfort.

 

Met 18 inch voel je het verschil want de band is heel plat, dus wel verlagen!!!

 

De auto trekt beter op en remt ook beter., ligt beter op de weg in de bocht.

 

 

 

 

Antonio

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfel nog tussen de Koni sportkit en een Weitec set, bij allebei gaat de auto 35mm naar beneden en de prijs is vrijwel gelijk. Volgens de "kenners" zijn beide sets redelijk comfortabel

De Koni's zijn instelbaar (demping) en Koni geeft levenslange garantie voor de eerste eigenaar :!::!:

Nu nog iemand vinden die ze eronder wil zetten voor een schappelijke prijs :wink:

 

Marc

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik moet kiezen dan wordt het koni....

 

ik heb zelf eibach. Die schijnen het beste te zijn. je moet rekening houden met het gewicht van de auto, want als je al kijkt naar een benzine of diesel dan is de vering al anders. Als je in de catalogus van Eibach kijkt dan zie je dat ze voor de Passat niet standaard 1 soort hebben maar voor de verschillende uitvoeringen verschillende vering. Ebach maakt alleen vering.

 

Maar Koni is zeker ook goed. Dis is natuurlijk wel mijn mening.

 

Ik heb voor de montage vorig jaar â?¬ 80,00 betaald, compleet was het â?¬ 300,00.

 

Laat strakts eens wat foto`s zien van je nieuwe velgen. Let op de stoepranden :wink::wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net mijn nieuwe velgen gehaald bij Hoogendoornwheels (beetje reclame :lol: )

RS-4 18 inch, ik had de standaard 195-65-15. Dit is dus een wereld van verschil. Orgineel "dweilde" de auto nogal vond ik.

Nu met de nieuwe banden/velgen rijdt hij als op spoorrails, het comfort is wel duidelijk minder geworden, vooral richels op de weg voel je erg goed.

 

Voor het oog mag de auto iets omlaag maar Hoogendoorn raadde aan om niet meer dan 30mm lager te gaan dus dit ga ik nog even bekijken want ik wil niet dat de auto nog stugger wordt.

 

Ik probeer zsm wat foto's te maken.

 

Vrgr. Marc

Link naar reactie
Delen op andere sites

ola allemaal

 

heb me net aangemeld bij deze site en heb net jullie berichten gelezen

ik had al het idee om rs4 velgen te nemen-ik heb een tdi 140 pk,zefde kleur als jou marc-en was ook mischie van plan om m te verlagen.

maar nu weet ik het zeker!

ik twijfel alleen nog over 18 of 19 inch

ik dacht ook mischien aan een andere grill en eventueel koplamp spoilers

maar dat wil ik eerst even goed bekijken na de metamorfose

thnx sofar

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo stone

 

welkom......

 

Als je de keus hebt, dan moet je 19 inch kiezen. Als je 19 inch hebt wordt de band wel heel klein, (225/35/19) dus je moet wel een goede kwaliteit wielen kiezen anders is de kans groot dat ze krom trekken, met gaten in de weg

 

Groetjes

 

Antonio

Link naar reactie
Delen op andere sites

1.8, 1.8T, 2.3 V5, 1.9 TDI with air-conditioning, with automatic 11.96 - 11.00 8554140 EW 1532001 VA

EW 8553002 HA 30 1090 kg 1010 kg

 

Dit is de pro kit. 8554140

 

Ik heb deze site gevonden :

 

http://www.atectuning.nl/assets/s2dmain ... tuning.nl/

 

Daar kun jij de prijs opvragen

 

groetjes

 

antonio

 

 

 

p.s. eibach site:

 

http://www.eibach.de/frame.inc.php

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden