Ga naar inhoud
  • 0

Slecht aanslaan Passat 3C 1.9TDI


Eric

Vraag

Heb maar even een nieuw topic geopend hiervoor, want startprobleem bestaat nog steeds. Zie http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php?t=20995&postdays=0&postorder=asc&start=15

 

Maandagmiddag kreeg ik de Passat weer terug omdat men dacht dat het probleem opgelost was. Helaas had ik 'savonds alweer problemen.

Passat is dinsdagochtend weer naar de dealer gegaan en staat daar nog steeds.

Men heeft nog steeds geen oorzaak voor het af en toe slecht aanslaan kunnen vinden.

Aangezien in vrijdag op vakantie ga heb ik van hen een andere Passat meegekregen waar winterbanden onder worden gezet.

Mag tot op heden niet klagen over de bereidwilligheid, alhoewel ik liever m'n nieuwe Passat terug heb :cry:

 

Hebben jullie enig idee?

Lijkt in de brandstof toevoer te zitten, maar men zegt dat de opvoerpomp goed is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

beste eric het is zeer moeilijk om een oorzaak te kunnen opnoemen er zit zo ontelbaar veel electronica en andere snufjes in de wagen dat het vanalles en nog wat kan zijn .

ben er namelijk een aant opmaken (perre total) .

ge zult een beetje moeten vertrouwen in uwe vw dealer dat die het vind en als er dan nog geen oplossing uit de bus komt een andere dealer zoeken die meer know how heeft van deze wagen .

ge kunt ook niet zo maar iedereen aan de wagen laten prutsen door de garantie anders vervalt deze .

normaal moeten ze een zekere druk kunnen meten na de opvoerpomp ,als ze deze druk niet hebben dan scheelt er wat met die pomp .

wat mij zorgen maakt is dat er reeds zoveel water in de wagen terecht gekomen is (mischien is dit weer zo een vrijdag avond of maandag morgend geval).

allesinds veel sterkte .

ga eens goed op vacantie en zet die auto dan uit uw hoofd als ge fris terug komt is ie wel gemaakt ge zult zien .

grz guy .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Guyke,

 

Je hebt helemaal gelijk.

Ben aan de ene kant ook wel "blij" dan men nu besloten heeft de auto net zolang te houden tot het echt opgelost is.

Iedere naar Veldhoven knappen (260km heen en terug) om hem mee te krijgen en er dan vervolgens achterkomen dat het weer niet goed is, ben ik ook een beetje zat.

Ik ga lekker op vakantie en zie daarna wel.

 

Eric.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden