Ga naar inhoud
  • 0

CarPlay of Bluetooth?

1400intrider1400

Vraag

Ben mijn Passat GTE uit 2020 aan het ontdekken. Mijn vorige auto had geen CarPlay, waar gaaf nu!

Wat ik niet snap en niet kan vinden op internet, is of ik zowel via Carplay als bluetooth kan verbinden (gelijktijdig). Als ik nu via CarPlay verbonden ben en via de spreken knop een stemopdracht geef om iemand te bellen, dan zegt een vriendelijke mevrouw dat ik mijn telefoon eerst via BT moet verbinden.

1. Kan ik zowel via CP als BT verbinden?

2. Of is mijn vraag volkomen overbodig omdat de functionaliteit van Siri alles al in zich heeft en waarschijnlijk een stuk beter ook nog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0

Hmm, nou ik ben groot fan van m’n iPhone (ondanks dat ze veel te veel kosten). Denk dat het maar net is wat je gewend bent, maar dat hoort op een ander forum thuis.

In dit geval best irritant dat dit zo voor de iPhone werkt. Ik wil graag spraakgestuurd bellen. En nu heeft m’n werk net de functie ‘Siri gebruiken tijdens geblokkeerd’ uitgeschakeld…. 🙈🙈🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 0

1. Oke, klopt mijn volgende conclusie? Als ik Carplay gebruik, kan ik niet via de stemopdracht van de passat met iemand bellen in het geval van iphone.

Als dit klopt, zou het niet perse erg zijn als ik Siri kan gebruiken. Maar dat kan dus niet als mijn telefoon met schermbeveiliging geblokkeerd is (afgeknepen door mijn werk).

2. Weet iemand of Siro op een andere manier te activeren is op het scherm van de passat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden