Ga naar inhoud
  • 0

Autoradio start op een raar manier...


Busta55

Vraag

Hallo allemaal,

ik weet niet of ik het hier kan delen maar ik heb een probleem met mijn nieuwe Android radio.

Ten eerste radio werkt perfect. Ik heb het zo aangesloten dat hij alleen op contact werkt. Dus sleutel eruit is ook radio uit.

Het probleem is als volgt: Ik open de deuren en ga in de auto zitten. Zet de auto op contact en radio reageert NIET. Sleutel eruit, deuren op slot. Ik wacht tot alle lampjes op de dashboard uit zijn. Ik open de deuren weer met de afstandsbediening en zet hem op contact. Radio werkt weer...

Ik heb dit nog nooit gezien of gehoord. Heeft iemand hier ervaring mee? Waar ligt dit aan? Ik heb nog wel een ander 12v kabel die waarschijnlijk direct van de accu komt maar ik wil het origineel houden. Als het anders niet kan dat moet ik deze wel gebruiken. Het gaat hier om een VW Passat 1.9 TDI van 2007.

Met vriendelijke groet,

Yusuf

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

in de gateway zul je wel een foutmelding blijven houden omdat hij de radio niet kan vinden, maar als je 56 uit zet, worden de signalen niet verstuurd en ziet de canbus decoder die in de radio zit niet dat de auto aan is en de radio aan moet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden