Ga naar inhoud
  • 0

lichtverklikker?!


TheDarkRaver

Vraag

Ik ben in't het bezit van een 3BG en als ik de motor van mijn auto uit doe, de lichten laat branden en de deur open doe hoort er toch een alarm af te gaan zodat ik weet dat m'n lichten nog aan staan toch?

 

Zoals je het al raad: bij mij dus niet!

 

Zit deze optie niet op een 3BG, ik neem aan van wel...dus ga ik er van uit dat ie niet werkt!

 

Waar moet ik precies zoeken om dit weer werkend te krijgen?

 

Bedankt alvast voor de reactie's!

 

Groet van Willem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

klopt, pas als je de auto gaat verlaten (met sleutel) dan piept ie. Tenzij je portierslot vervuild/stuk is zoals vele passats, dan vergeet je je lampen. Vooral niet handig als je een dag of 3 de auto op een luchthaven laat staan..... en dan ook net nadat je het interieur hebt schoongemaakt en die doos met o.a. de startkabels nog in de garage hebt staan..

 

issie wel goed gereset denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

dat van die switch kun je zien door de deur open te doen zonder dat deze op slot stond en je 'm met de afstandsbediening hebt ontgrendeld. Deur opendoen en dan moet het binnenlicht aan gaan. Gaat dat niet aan, dan komt er dus geen signaal van de deur dat ie open is. Ook als je rijdt en je doet alle deuren op slot (knopje bij de raamknoppen) dan plopt de bestuurdersdeur weer open terwijl de rest wel dichtblijft.

 

Die module vervangen of openen en schoonmaken is een behoorlijk rotwerk getuige de how-to's op het internet. Vooral het geklungel om de boel vanachter de ruit vandaan te halen is een crime. Moet je in de zomer doen of een goed verwarmde garage en met het juiste gereedschap.

 

Ben er zelf nog niet uit of ik er mee aan de slag ga of dat ik het maar laat doen. Vooralsnog gaat bij mij de deur wel mee op slot bij motor uit en het is nu donker genoeg om de lampen niet meer te vergeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden