Patrick P Geplaatst 2 maart, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 2 maart, 2021 Ik heb afgelopen week een 17" BBS set op de kop getikt, er moet nieuw rubber op maar welke bandenmaat is het beste voor de 3bg?. En welke andere "problemen" kan ik verwachten? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieselaar Geplaatst 8 maart, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 8 maart, 2021 225-45-17 en wat is de ET waarde van de velgen? Een voorwiel aangedreven 3BG heeft ET37 en een 4Motion ET 45. Nu zit er nog wel wat speelruimte dus als de waarde er 3 boven of onder zit zal het geen problemen geven. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Patrick P Geplaatst 8 maart, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 8 maart, 2021 ET is 49 dus ik zat al aan spacers te denken, heb ze er nog niet onder gehad. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Patrick P Geplaatst 9 maart, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 9 maart, 2021 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieselaar Geplaatst 9 maart, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 9 maart, 2021 Spacers voor 12 mm en achter 15 mm kan makkelijk. Als je besluit spacers te gebruiken dan wel met eigen centreerring nemen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Patrick P Geplaatst 9 maart, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 9 maart, 2021 Just now, dieselaar said: Spacers voor 12 mm en achter 15 mm kan makkelijk. Als je besluit spacers te gebruiken dan wel met eigen centreerring nemen. Ik heb al zitten kijken, maar zie niks over een centreer ring, heb je misschien een link of naam? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 tiptronic Geplaatst 9 maart, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 9 maart, 2021 Ik heb al zitten kijken, maar zie niks over een centreer ring, heb je misschien een link of naam? @BARRY_TDI heeft nog een set. Ik ook btw Verstuurd vanaf mijn SM-A920F met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Patrick P Geplaatst 9 maart, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 9 maart, 2021 28 minutes ago, tiptronic said: @BARRY_TDI heeft nog een set. Ik ook btw Verstuurd vanaf mijn SM-A920F met Tapatalk Vuur maar prijzen mijn kant op dan heren 🤣 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieselaar Geplaatst 9 maart, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 9 maart, 2021 https://www.reedijkautoparts.nl/set-spacers-spoorverbreders-12mm-5x100-112-571-c.html Deze hebben een vaste centreerring en die van @tiptronic en @BARRY_TDI hebben dat volgens mij ook. Weet het eigenlijk wel zeker. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 tiptronic Geplaatst 9 maart, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 9 maart, 2021 https://www.reedijkautoparts.nl/set-spacers-spoorverbreders-12mm-5x100-112-571-c.html Deze hebben een vaste centreerring en die van @tiptronic en @BARRY_TDI hebben dat volgens mij ook. Weet het eigenlijk wel zeker.Ik heb set athenasport van Biesheuvel motorsport voor je 13mm voor 16mm achter inclusief bijbehorende wielbouten. Doe maar pb of appje. Verstuurd vanaf mijn SM-A920F met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieselaar Geplaatst 9 maart, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 9 maart, 2021 Ging mij ook niet om het merk maar de vaste centreerring dus linkje was puur als voorbeeld Alfred @tiptronic 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dcimrlsd Geplaatst 30 mei, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 30 mei, 2021 On 8-3-2021 at 14:50, dieselaar said: 225-45-17 en wat is de ET waarde van de velgen? Een voorwiel aangedreven 3BG heeft ET37 en een 4Motion ET 45. Nu zit er nog wel wat speelruimte dus als de waarde er 3 boven of onder zit zal het geen problemen geven. Ik heb een 4motion met origineel geleverde wielen. Deze zijn ET37 en geen 45. Dat is dus wel een dingetje als je op het scherpst gaat selecteren. Check check dubbel check Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieselaar Geplaatst 31 mei, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 31 mei, 2021 Zijn waarschijnlijk originele vw velgen maar niet de velgen waar je passat origineel vanuit de fabriek is geleverd. Voorwielaandrijving is ET 37 en 4 motion ET 45 uit de fabriek geleverd. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
Patrick P
Ik heb afgelopen week een 17" BBS set op de kop getikt, er moet nieuw rubber op maar welke bandenmaat is het beste voor de 3bg?. En welke andere "problemen" kan ik verwachten?
Link naar reactie
Delen op andere sites
12 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten