Ga naar inhoud

dcimrlsd

Members+
  • Aantal items

    30
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over dcimrlsd

Profile Information

  • Geslacht
    Man
  • Plaats
    Zutphen
  • Naam
    Pascal

Overige

  • Auto
    Passat 3BG Variant AZX 4motion Sportline

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

dcimrlsd's Achievements

9

Community reputatie

2

Community Answers

  1. dcimrlsd

    Bandenmaat

    Ik heb een 4motion met origineel geleverde wielen. Deze zijn ET37 en geen 45. Dat is dus wel een dingetje als je op het scherpst gaat selecteren. Check check dubbel check
  2. Ze passen op de voor as met 5mm spacers. Zitten nu 245/40 18 banden op maar ga eind van de maand even zomerbanden er op laten leggen maat 225/40 18.
  3. Ladies and gentlemen...... Ik zit een beetje te klungelen met wielen en banden. Kan nu een origineel setje S8 wielen krijgen met de bovengenoemde maten. Gaat dit zo passen of moet er nog iets gedaan worden? Auto is niet verlaagd, of anderszins aangepast. ET 48 is tenopzichte van ET37 maar 11mm toch? Alvast bedankt!
  4. Ja je hebt eigenlijk een sleutel nodig waarvan de opening bijna haaks staat zodat je een hele grote slag kan maken.
  5. Koningsdag was een mooie dag, na enig gedoe en gewoon kalm blijven loopt de motor weer met alle aanbouw delen. Nieuw lagertje persen en rijden maar. Enige probleem is als je dit thuis wilt doen je een speciaal stuk gereedschap nodig hebt en niet zoals ik een steeksleutel 18 en een ringsleutel.
  6. Als de motor stationair loopt heb je dit probleem? Of als je rijd? Heb je wel een goede stationaire loop?
  7. Na een hoop gehannes, gevloek en de hoop opgegeven te hebben.... De spanrol die ik heb gekregen is dus ook niet de juiste. Hier door loopt de riem tegen elkaar aan en kan dus niet draaien. De spanrol ontspannen en een hoera moment... de riem ligt er op. Maar wat raar de riem zit wel heel dicht op de andere. Vloek vloek, toch weer niet de juiste, dit is de derde rol die ik heb en nog past het verdorie niet. Dus de oude rol ont lagert. Een nieuw lager laten persen en nu lijkt het er op dat het past. Morgen even kijken want dat is de originele rol met een nieuw lager. Top tip voor een AZX geribde spanrol, nieuw lager laten persen, lager is 6005. Kost 7,50 persen was 5 euro... als ik dit voor het gehannes met al die rollen had geweten was het een hoop frustratie minder geweest. Updates zullen volgen...
  8. Super! Zou mij enorm helpen!
  9. Niemand een idee? Kom net het beetje tekort wat de spanrol zou kunnen geven door hem te lossen. Als ik wist hoe en waar die spanrol te lossen is....
  10. Ik tank bij Kuster Oil in Emmerich. 95 of 98 maar altijd E5
  11. 1 vraag nog, voordat ik de auto te koop zet ik word er helemaal gek van 🤣 . De spanner op een V5 voor de multiriem, hoe los ik die in hemelsnaam, krijg de riem er net op en dat is dus mega irritant. Alvast bedankt jongens en meisjes. Heb overigens de tutorial gezocht maar de plaatjes zijn niet zichtbaar. Dus dat is een probleempje 😁
  12. Oude VW's lekken niet, ze markeren hun territorium... mooi dat het gelukt is. Soms zijn die dingen te simpel en andere keren....
  13. Lekker bezig... het onderdeel wat her originele onderdeel zou moeten zijn is niet helemaal de juiste. Nu moet dus het front er af, heb al lopen zoeken maarkan hier nergens vinden hoe dit nu weer te doen. De radiator zit namelijk in de weg om er fatsoenlijk met een sleutel bij te kunnen. Word er een beetje moedeloos van nu...
  14. Dakhemels zijn zo niet mijn ding. Heb er geen geduld voor en ben gewoon te onhandig daar door. Ga wel eens even kijken of dit voor elkaar te maken is via de zijkant.
  15. Of ik een beter heb is natuurlijk altijd de vraag. Het is een pioneer antenne en heb het idee dat het niet beter is. Wil het in ieder geval proberen want de ontvangst met normale radio laat ook te wensen over daar ik veel in grensgebied rijd.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden